Σίγουρα θα έχετε πληροφορηθεί για την δυσάρεστη είδηση, η οποία αφορά στο κλείσιμο της Visceral Games από την EA, μίας εταιρείας ανάπτυξης που σίγουρα έχει αφήσει το δικό της στίγμα στον κόσμο του gaming, με αρκετά αξιόλογους τίτλους. Αναμφίβολα, όταν αναφερόμαστε στην Visceral το μυαλό μας πάει αυτομάτως στο Dead Space franchise, που το πρώτο game της σειράς= έκανε την εμφάνιση του το 2009 για Xbox 360, PS3 και PC (και το 2011 και 2013 το διαδέχθηκαν δύο ακόμη sequels).
Σύμφωνα με τον πρώην game developer της Visceral, Zach Wilson, το δεύτερο μέρος της σειράς είχε ως κόστος παραγωγής το διόλου ευκαταφρόνητο πόσο των 60 εκατομμυρίων δολαρίων. Όπως αντιλαμβάνεστε με το προαναφερθέν κόστος, το δεύτερο Dead Space αποτέλεσε μία «υπερπαραγωγή» για τα δεδομένα του gaming, παρόλα αυτά οι 4 εκατομμύρια πωλήσεις που σημείωσε αποδείχθηκε τελικά πως δεν ήταν αρκετές! Ο Zach Wilson όπως αποκάλυψε στον λογαριασμό του στο Twitter δεν στάθηκε στο κατά πόσο το Dead Space 2 έφερε κέρδη στην EA, αλλά απλώς ανέφερε ότι οι πωλήσεις του (που κακά τα ψέματα ήταν εξαιρετικές) κυμάνθηκαν σε επίπεδα χαμηλότερα των προβλέψεων. To γεγονός ότι το δεύτερο παιχνίδι του franchise δεν τα πήγε και τόσο καλά, επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και την εικόνα και μορφή του τρίτου Dead Space, το όποιο έδινε μεγαλύτερη έμφαση στο co-op και στην παραπάνω δράση. Μπορεί το Dead Space 2 να ήταν εξαιρετικό, όμως τελικά σε κάποιους δεν άρεσε…