Αναμφίβολα, μία από τις πιο «ηχηρές» απουσίες της φετινής E3 δεν ήταν άλλη από το Death Stranding του Hideo Kojima (για να μάθεις για τις υπόλοιπες μεγάλες απουσίες της E3 2017 μπορείς να ρίξεις μία ματιά εδώ). Ωστόσο, τα νέα που έχουμε για την πορεία του development του υπέρμετρα φιλόδοξου παιχνιδιού είναι άκρως ενθαρρυντικά, καθώς σύμφωνα με μία συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα ο Shawn Layden, CEO της Sony Interactive Entertainment America (SIEA), αυτή τη στιγμή έχουν ήδη σχεδιαστεί ορισμένα levels του Death Stranding και το παιχνίδι είναι (μερικώς) playable (ο ίδιος μάλιστα ανέφερε ότι έπαιξε αρκετά)!
Αν και όπως χαρακτηριστικά τόνισε το στέλεχος της Sony, η Kojima Productions έχει πολύ δρόμο ακόμη να διανύσει μέχρι ώσπου να φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο, παρόλα αυτά τόνισε ότι η υιοθέτηση (και η καλύτερη κατανόηση) της Decima engine από τους developers της Kojima Productions έχει επισπεύσει σημαντικά τις διαδικασίες. Σημειώστε ότι η Decima engine της Guerilla Games, είναι η μηχανή που χρησιμοποιήθηκε στο πραγματικά απίστευτο σε οπτικό επίπεδο Horizon: Zero Dawn. Με βάση τα λεγόμενα του στελέχους της Sony, η ημέρα όπου θα δούμε gameplay footage από το Death Stranding μάλλον δεν αργεί και πολύ… PSX 2017 ή E3 2018 είναι σίγουρα τα δύο “υποψήφια” events, αν και για release πριν από το 2019 μάλλον δεν θα πρέπει ούτε καν να το συζητάμε…