O Eric “Wingman” Peterson θεωρείται ένας από τους “πατριάρχες” developers στο είδος των space simulators. Ενδεικτικό είναι ότι ο γνωστός δημιουργός έχει βάλει το χέρι του σε ορισμένα από τα πιο γνωστά games του είδους όπως είναι τα Starlancer, Wing Commander 4 και Freelancer, ενώ από τα τελευταία project στα οποία εργάστηκε πάνω ήταν το Star Citizen. Ο Peterson πρόσφατα δημιούργησε το δικό του studio, ονόματι Descendent Studios, το οποίο έχει αναλάβει να φέρει στη σύγχρονη εποχή το Descent, ένα από τα πιο αγαπημένα space shooters των 90s!
Σύμφωνα με τον Peterson, το Descent: Underground αποτελεί ένα shooter έξι διευθύνσεων, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένα διαστημικό MOBA. Στο νέο Descent 16 παίκτες χωρίζονται σε ομάδες και μάχονται μέχρι τελικής πτώσεως σε ειδικά διαμορφωμένους διαστημικούς χάρτες, οι οποίοι προωθούν την ιδέα του tactical gameplay και της εκμετάλλευσης του φυσικού περιβάλλοντος. Στη νέα εκδοχή του ιστορικού Descent, οι gamers αναμένεται να συναντήσουν μία σειρά από ενδιαφέροντα modes, όπως είναι για παράδειγμα το παραδοσιακό deathmatch, Capture the Ore και ακόμη το Capture the Asteroid, το οποίο αφορά στην κατάληψη και στη διατήρηση μίας συγκεκριμένης περιοχής. Στο Descent: Underground οι gamers θα μπορούν να επιλέξουν από 8 διαφορετικούς τύπους διαστημοπλοίων, όπου το κάθε ένα εξ’ αυτών θα διαθέτει τις δικές του ικανότητες, ενώ παράλληλα από το παιχνίδι δεν θα λείπουν τα concepts των power-ups και των ship upgrades.
To Descent: Underground αναπτύσσεται πάνω στην Unreal Engine 4 και αυτή τη στιγμή ο εμπνευστής του τρέχει μία campaign στο Kickstarter, αναζητώντας οικονομική ενίσχυση από την gaming community. Χωρίς αμφιβολία, ένα αρκετά ενδιαφέρον project που ευχόμαστε να τα πάει καλά και να το δούμε κάποια στιγμή στην τελική του μορφή! Εάν θέλετε να πάρετε μία καλύτερη γεύση και να μάθετε περισσότερα για αυτό, δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το video που ακολουθεί!