Το Forsaken μοιάζει να είναι η τελευταία ελπίδα του Destiny 2 (μπορείτε να θυμηθείτε το review μας εδώ). Το παιχνίδι πέρασε αμέσως ζόρικα αφού οι γκρίνιες άρχισαν σχεδόν με το release και φυσικά δεν σταμάτησαν μετά την κυκλοφορία των δύο εντελώς περιττών DLC (Curse of Osiris, Warmind).
Όπως έγινε και στο Taken με το πρωτότυπο Destiny, το Forsaken ουσιαστικά σηματοδοτεί την επανεκκίνηση του Destiny 2, περίπου σαν να μιλάμε για ένα είδος “Director’s Cut”. Θα λέγαμε λοιπόν πολύ απλά πως αποτελεί την έκδοση του Destiny 2, όπως την είχαν οραματιστεί εξαρχής οι δημιουργοί του. To ερώτημα φυσικά είναι αν διαθέτει την απαραίτητη δυναμική για να κρατήσει το ενδιαφέρον των παλαιών παικτών.
Αν μη τι άλλο το Forsaken δεν στερείται διάρκειας. Και το Curse of Osiris αλλά και το Warmind ολοκληρώνονται σε μόλις μερικές ώρες. Το Forsaken από την άλλη προσθέτει ένα αρκετά εκτενές κεφάλαιο στην ιστορία που απαιτεί τουλάχιστον 10-15 ώρες ανάλογα με την εξοικείωση που έχετε. Και εξυπακούεται ότι αυτό αφορά αποκλειστικά το campaign. Υπάρχει ένα νέος τρόπος παιχνιδιού, το Gambit, ένα υβριδικό, ανταγωνιστικό/co-op multiplayer mode, μια καινούρια free roam περιοχή στα Tangled Shore και ένα καινούργιο raid.
Η ιστορία του Forsaken ξεκινά με την δολοφονία του αγαπημένου χαρακτήρα της σειράς, Cayde-6 από τον Uldren. Η πράξη αυτή έχει σαν απαρχή ένα γαϊτανάκι εκδίκησης που θα σας φέρει αντιμέτωπους με τους υπασπιστές του Uldren, την οκταμελή ομάδα των Barons. Θα πρέπει να βρεθείτε απέναντι τους σε ισάριθμο νούμερο από ξεχωριστά boss fights. Χωρίς και πάλι να διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, το σενάριο του Forsaken είναι μεν τετριμμένο, αλλά τουλάχιστον χαρίζει ένα ρόστερ από villains που πλέον έχουν μια κάποια προσωπικότητα.
Και είναι θετικό το ότι οι μάχες πλέον έχουν ποικιλία και δεν είναι απλά, βαρετές ανταλλαγές πυρών ενάντια σε bullet sponge εχθρούς. Ο Rider π.χ. σας επιτίθεται όσο είναι καβάλα στο Pike, επομένως θα έχετε καλύτερη ελπίδα όσο μάχεστε και εσείς στο όχημα σας. Κάθε μάχη είναι διαφορετική και σαν αποτέλεσμα υπάρχει πολύ καλύτερη δόμηση στις αποστολές του campaign σε σύγκριση με τις αντίστοιχες του Destiny.
Το Forsaken φέρει και αρκετές αλλαγές στην φόρμουλα του core τίτλου. Η πιο χτυπητή εξ αυτών, αφορά την βελτιστοποίηση του weapon system. Πλέον μπορείτε να έχετε φορεμένα στον χαρακτήρα σας ένα Kinetic, ένα Energy και ένα Heavy όπλο, χαρίζοντας την δυνατότητα για περισσότερο ευελιξία στο οπλοστάσιο σας. Οι δυο πρώτες κατηγορίες μπορούν πλέον και περιλαμβάνουν από Snipers και Shotguns μέχρι και τόξα, τα οποία αναμένεται να «θερίζουν» άπειρα kills στο multiplayer, ιδιαίτερα από τούς βετεράνους παίκτες.
Κάθε class αποκτά και μια νέα subclass στο Forsaken σχετικά σύντομα κατά την διάρκεια του campaign. Και οι υπάρχουσες όμως subclasses ανανεώνονται με καινούργια ultimate abilities, επομένως συνολικά περιλαμβάνονται εννέα, νέες super επιθέσεις που θα δώσουν περισσότερες επιλογές στην τακτική σας. Παράλληλα, η λίστα των Bounties αλλά και των καθημερινών/εβδομαδιαίων challenges έχει επίσης επεκταθεί έτσι ώστε να έχετε ανά πάσα στιγμή κάτι καινούργιο να κάνετε. Η σημαντικότερη βέβαια προσθήκη που προσφέρει το Forsaken, βρίσκεται στο Gambit, ένα υβριδικό mode που συνδυάζει στοιχεία PVE και PVP ταυτόχρονα. Στο Gambit δύο αντίπαλες τετραμελής ομάδες αντιμετωπίζουν AI εχθρούς όσο το δυνατόν γρηγορότερα με απώτερο σκοπό να αντιμετωπίσουν ένα end boss, το Primevil.
Η πρώτη ομάδα που θα εξολοθρεύσει τον Primevil, κερδίζει το ματς. Στο ενδιάμεσο για κάθε kills που κάνει η κάθε ομάδα, συγκεντρώνει ποσότητες από Motes of light τα οποία χρησιμοποιούνται για να γίνουν spawn στην περιοχή της άλλης ομάδας οι Blockers (πιο δυνατά mobs) ή για το άνοιγμα των portals, τα οποία τηλεμεταφέρουν τα μέλη της ομάδας σας στην αντίπαλη πλευρά, ξεκλειδώνοντας πρακτικά την επιλογή για PVP.
Τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν λίγο-πολύ όπως τα θυμάστε. Άλλωστε το Forsaken δεν θα αλλάξει μαγικά την άποψη που έχετε διαμορφώσει για το Destiny 2. Διορθώνει όμως σε σημαντικό βαθμό τις παραφωνίες του core παιχνιδιού, ενώ προσφέρει αρκετό content που θα σας απασχολήσει για κάμποσο καιρό προτού αρχίσουν πάλι τα σημάδια κόπωσης. Ένα νέο Raid, βελτιωμένο campaign και καινούργιο PVP mode που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία του Destiny. Τι άλλο θα μπορούσε να ευχηθεί κάποιος φανατικός φίλος της σειράς;
Ανάπτυξη: Bungie Έκδοση: Activision / Blizzard Διάθεση: IGE
The Good
- Μπόλικο "φρέσκο" content . Ικανοποιητική διάρκεια . Εντυπωσιακό Gambit mode . Διορθώνει αρκετές από τις παραφωνίες του core game
The Bad
- Το story είναι τετριμμένο . Τα loot και trade systems χρειαζόντουσαν παραπάνω δουλειά
-
ΓΡΑΦΙΚΑ
-
ΗΧΟΣ
-
GAMEPLAY
-
ΑΝΤΟΧΗ