Η Codemasters και η Koch Media δημοσίευσαν σήμερα ένα developer diary για το DiRT Rally, στο οποίο η ομάδα ανάπτυξης συζητά τα μυστικά της επιτυχίας του παιχνιδιού και την πορεία του προς την κυκλοφορία στο PlayStation 4, στο Xbox One και στα PCs στις 5 Απριλίου 2016. Στο video, η ομάδα του DiRT μιλά για τους λόγους που πρόσφεραν στην πιο πρόσφατη έκδοση της άκρως επιτυχημένης σειράς DiRT περισσότερη συνοχή και περισσότερες προκλήσεις ώστε η σειρά να επιστρέψει στην κατεύθυνση που όρισαν τα παιχνίδια Colin McRae, από τα οποία αντλεί την κληρονομιά τους. Συζητούν για το πρόγραμμα Steam Early Access του DiRT Rally και για το πώς η διαδικασία σχολιασμού της κοινότητας του DiRT βοήθησε στο να μεταμορφωθεί σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι με αυθεντική ατμόσφαιρα, το οποίο προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία αγώνων ταχύτητας – κάτι που θα ζήσουν σύντομα και οι κάτοχοι συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας. Εξηγούν τις βασικές ιδέες που στηρίζουν το παιχνίδι, τα βασικά χαρακτηριστικά που βοηθούν τους παίκτες να νοιώσουν βαθιά μέσα τους τον γρήγορο και επικίνδυνο κόσμο ενός οδηγού αγώνων και συζητούν την επίπονη διαδικασία της επιλογής, της διερεύνησης και της ανάπτυξης των διαφορετικών ειδών περιβάλλοντος στο παιχνίδι, με σκοπό την ύπαρξη μιας μεγάλης ποικιλίας ειδικών πιστών που θα δοκιμάσουν την αντοχή και την αυτοσυγκέντρωση των παικτών. [Δ.Τ]
Χρήστος Κουβόπουλος
Παραδοσιακός PC gamer με πορεία στα μεγαλύτερα ελληνικά έντυπα (GamePro, Computer Games Magazine, PC Master) από το 2001. Πέρα από racing και sports, θα τον βρείτε να παίζει οποιοδήποτε genre, ακόμα και... text-based MMO.
Related Posts
Add A Comment