Το Banjo-Kazooie της Rare συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο πετυχημένα και all-time classic games, ένα platform που δε χωράει αμφιβολία ότι άφησε το δικό του στίγμα στην gaming ιστορία του Nintendo 64. Σίγουρα αρκετοί gamers θα θυμούνται τον εκπληκτικό αυτό τίτλο της Rare, ωστόσο αυτό που δεν γνωρίζει σχεδόν κανείς είναι ότι πριν το Banjo-Kazooie κάνει την εμφάνιση του, η Rare ασχολήθηκε με ένα εξίσου σημαντικό game, το οποίο αν και δεν κυκλοφόρησε ποτέ, ωστόσο αποτέλεσε τον τίτλο πάνω στον οποίο πάτησε το γνωστό και αγαπημένο platform.
Αναφερόμαστε στο Dream: Land of Giants, ένα RPG για το Super Nintendo, το οποίο δουλευόταν πάνω στη μηχανή γραφικών του Donkey Kong Country. Οι δημιουργοί της Rare περιγράφουν το Dream ως ένα isometric RPG, που ταξίδευε τους παίκτες σε έναν μαγικό τόπο στον οποίο κατοικούσαν πειρατές, τέρατα και… δεινόσαυροι! Εμπνευσμένο από μερικά από τα πιο δημοφιλή παραμύθια, το Dream ουσιαστικά ακολουθούσε την περιπέτεια ενός αγοριού και του σκύλου σε έναν κόσμο φαντασίας, ο οποίος όπως μπορείτε να φανταστείτε ήταν γεμάτος προκλήσεις και κινδύνους. Όταν κυκλοφόρησε το Nintendo 64, η Rare αποφάσισε να μεταφέρει το Dream στη νέα κονσόλα, ωστόσο στην πορεία διαπίστωσαν ότι το Project που ανέπτυσσαν ήταν υπέρμετρα φιλόδοξο και ήταν σχεδόν αδύνατο να ολοκληρωθεί επιτυχώς με την τεχνολογία της εποχής. Όταν δε μάλιστα κυκλοφόρησε και το εκπληκτικό Super Mario 64, η Rare αποφάσισε ότι τα 3D platforms μπορούσαν να προσφέρουν πολλά περισσότερα στο κοινό των gamers. Το εν λόγω project τότε μπήκε στο συρτάρι, ωστόσο πολλά από τα concepts του (με βασικότερη ιδέα τους δύο πρωταγωνιστές) χρησιμοποιήθηκαν στο Banjo-Kazooie.
Αν και το Dream δεν κατάφερε ποτέ να δει το φως της ημέρας, ωστόσο αποτέλεσε την “πρώτη ύλη” για ένα πραγματικά ιστορικό platform. Δείτε και το video που ακολουθεί με τους υπευθύνους της Rare, οι οποίοι περιγράφουν το Dream: Land of Giants, μιλώντας για τα στάδια του development του…