H εταιρεία ανάπτυξης Techland ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το πολυαναμενόμενο Dying Light δεν πρόκειται τελικά να κάνει την εμφάνιση του σε PlayStation 3 και Xbox 360, παρόλο που τα αρχικά σχέδια της εταιρείας ανάπτυξης του δημοφιλούς Dead Island, ήθελαν το αναμενόμενο zombie-apocalypse themed game, να κυκλοφορεί και στις κονσόλες της προηγούμενης γενιάς.
Αναφορικά με το κόψιμο του Dying Light για τις κονσόλες Xbox 360 και PS3, οι υπεύθυνοι της Techland ανέφεραν στην official Facebook page τους, ότι οι δημιουργοί του δούλεψαν ανελλιπώς επί τρία χρόνια, έτσι ώστε να μεταδώσουν στους gamers μία πραγματικά next-gen εμπειρία. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, για να εξασφαλιστεί αυτή η next-gen εμπειρία θα πρέπει να υποστηρίζεται και από το ανάλογο hardware. Συγκεκριμένα, η game engine του Dying Light δύναται να απεικονίσει περισσότερα από 200.000 objects επί της οθόνης ταυτόχρονα, ενώ επιπλέον τα συγκεκριμένα αντικείμενα σκεφτείτε ότι πλαισιώνοντας από δεκάδες διαφορετικά ρεαλιστικά physics-based και lighting effects. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του Dying Light, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι είναι τόσο ανεπτυγμένη που δύναται να οδηγήσει στα όρια τους ακόμη και τις νεότερες κονσόλες Χbox One και PlayStation 4, για αυτό δεν θα πρέπει να μας προξενεί εντύπωση που η έκδοση του Dying Light για τις προγενέστερες κονσόλες τελικώς ματαιώθηκε.
Από τα παραπάνω μπορούμε πλέον να καταλάβουμε ότι η εποχή του PS3 και του Xbox 360 έχει παρέλθει και ότι σιγά σιγά όλο και περισσότερες εταιρείες θα αρχίσουν μέσα στο 2015 να περιορίζουν τους τίτλους που κυκλοφορούν στις προαναφερθείσες πλατφόρμες. Το Dying Light (εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου) αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του τον προσεχή Ιανουάριο για Xbox One, PS4 και Windows PC.