Star Wars Battlefront 2. Ωραίο παιχνίδι, έτσι; Αν εξαιρέσουμε τα microtransactions τα οποία έφεραν ένα χάος από αρνητικά σχόλια και κόστισαν στην EA το σεβαστό ποσό των 3,1 δις €. Δεν έχεις ιδέα για τι μιλάω; Τέλεια, ανυπομονώ να σου εξηγήσω.
Το Star Wars Battlefront 2 κυκλοφόρησε στις 17 Νοέμβρη στην τιμή των 69.99€-79.99€. Ακριβό, αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις λένε, και η EA μας είχε υποσχεθεί κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ (και δεν έχουμε λόγο να μη την πιστέψουμε). Το πρόβλημα είναι ότι αφού οι παίκτες αγόρασαν το δικό τους αντίγραφο του παιχνιδιού, ανακάλυψαν ότι όποιος έδινε επιπλέον χρήματα μέσα στο παιχνίδι για να αγοράσει loot boxes (βλ: microtransactions) αποκτούσε ιδιαίτερα και δυνατά πλεονεκτήματα ενάντια σε όποιον δεν έβαζε επιπλέον χρήματα· Σε περίπτωση που δεν έπιασες ήδη το νόημα, το internet έχασε τα λογικά του με αυτή την αδικία για χάρη των χρημάτων, και η EA έφαγε τόσο χώμα από όλους που θα μπορούσε να φτιάξει το δικό της βοτανικό κήπο. Και, όπως καταλαβαίνεις, οι gamers δε τιμώρησαν την EA μόνο με κακά σχόλια, αλλά σταμάτησαν και να αγοράζουν τα προϊόντα της. Τα Black Friday sales του Star Wars Battlefront 2 έπιασαν ένα άκρως σεβαστό… πάτο, και τα κέρδη της EA, ταυτόχρονα με τις τιμές των μετοχών της, έπεσαν ανησυχητικά (κατά 3,1 δις € σε ρευστό και 2,21% πτώση τιμής κάθε μετοχής για να είμαστε ακριβείς).
Τι έκανε η EA για όλα αυτά; Για την ώρα απέσυρε τα microtransactions από το Star Wars Battlefront 2, και μάλλον πρόκειται να σκεφτεί πολύ καλά τις μελλοντικές επιλογές της. Ίσως το «χαστούκι» αυτό να έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσουν την πολιτική τους και να μπορούμε επιτέλους να τη δούμε πάλι σαν εταιρεία που δημιουργεί games αντί για… money-sucking meme!