Το Elite: Dangerous τελικά δεν θα μπορεί να παιχτεί offline και θα απαιτεί από τον παίκτη να έχει συνδεθεί στο Internet. Αν και αρχικά είχε σχεδιαστεί ένα offline mode (τουλάχιστον στις αρχές του project, στο 2012), πλέον ο σχεδιασμός του Elite δεν το επιτρέπει αυτό. Όπως εξήγησε και ο δημιουργός David Braben, η εξερεύνηση του διαστήματος, ένα σημαντικό στοιχείο του τίτλου προϋποθέτει συνοχή μεταξύ των παικτών. Θα πρέπει λοιπόν τα παράλληλα σύμπαντα που εξερευνούν οι χιλιάδες παίκτες να συγχρονίζονται μεταξύ τους και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω των online servers. Εκτός από αυτό, όλοι οι μηχανισμοί του Elite που έχουν να κάνουν με τυχαία γεγονότα, με την οικονομία, με τις αποστολές, βασίζονται σε οργανικά δεδομένα με δυναμική, που δεν μπορούν αποδοθούν σε offline περιβάλλον. Ήταν μια σκληρή και δύσκολη απόφαση, αλλά (όπως επιβεβαιώνουν οι παραγωγοί) ήταν απαραίτητη και έγινε για το καλό του παιχνιδιού.
H ανακοίνωση έγινε μέσα από το επίσημο newsletter που ενημερώνει τους φίλους του παιχνιδιού για την εξέλιξή του. Όπως και να έχει, τα καλά νέα είναι πως όταν κυκλοφορήσει το Elite: Dangerous τον Δεκέμβριο, θα υπάρχουν συνολικά 5 σκάφη περισσότερα από όσα είχαν υπολογιστεί.