Πόσες φορές δεν έχεις αναρωτηθεί τι μυστικά κρύβει ο κώδικας των αγαπημένων σου games; Αν απάντησες «ποτέ», τότε πρέπει να αρχίσεις τώρα. Κάθε παιχνίδι έχει μυστικά, άλλα διακριτικά κι άλλα πραγματικά εντυπωσιακά. Και σε αυτό το thread στο Twitter οι game developers αποκάλυψαν τα καλύτερα διαμάντια στα αγαπημένα μας games! Ρίξε μια ματιά στη λίστα παρακάτω (και προσπάθησε να μη μείνεις πάρα πολλή ώρα με ανοιχτό το στόμα)!
Στις σειρές Assassin’s Creed και Doom το τέλος του health bar μετράει για πιο πολλά HP (δηλαδή ένα χτύπημα που θα σου έτρωγε πολύ όταν το health bar είναι γεμάτο, θα σου φάει λιγότερο όταν είσαι πολύ κοντά στο game over).
Στο Alien: Isolation, το Xenomorph έχει δύο εγκεφάλους. Ο ένας ξέρει πάντα πού είσαι και δίνει hints στον δεύτερο, που ελέγχει το σώμα.
Στο Far Cry 4 το accuracy και το damage των NPCs πέφτει όσο πιο κοντά βρίσκονται στον παίκτη (εσένα).
Στο Left 4 Dead η απειλή σχεδόν πάντα στοχεύει τον παίκτη πιο μακριά από την υπόλοιπη ομάδα ή αυτόν που έχει δεχτεί το λιγότερο aggro.
Οι κακοποιοί στο Batman: Arkham Asylum έχουν ελάχιστες πιθανότητες να κάνουν στροφή 180°, ώστε να νιώθεις θεός/-ά του stealth πιο εύκολα!
Στο Surgeon Simulator μπορείς να πάρεις τηλέφωνο τον εαυτό σου! (Σοβαρά, αν βάλεις τον αριθμό σου-με τον κωδικό της χώρας-στο παιχνίδι, θα σε καλέσει και θα ακούσεις ένα ειδικό μήνυμα που σου ξεκλειδώνει hidden level)!
Στο Hi-Octane τα stats ενός αυτοκινήτου ήταν απλά για show, και δεν άλλαζαν κάτι στις επιδόσεις των αμαξιών!
Στο System Shock η τελευταία σου σφαίρα έκανε πάντα διπλάσιο damage!
Στο BioShock οι πρώτες σφαίρες ενός εχθρού απέναντί σου αστοχούσαν πάντα, ώστε να μη φας θάνατο στο άκυρο! Επίσης, αν ήσουν στα τελευταία του health σου είχες 1-2 δευτερόλεπτα που ήσουν άτρωτος, έτσι ώστε να έχεις περισσότερες στιγμές που επιζούσες εντυπωσιακά!
Στο Silent Hill: Shattered Memories κάθε φορά που έκανες respawn σε ένα από τα nightmare chase levels, τα raw shocks έχαναν μία από τις αισθήσεις τους (πρώτα μυρωδιά, ύστερα ακοή και τέλος όραση), ενώ αν ακόμα τα έβρισκες δύσκολα, οι εχθροί μειώνονταν.
Στο Fable 2 αν ο σκύλος κολλούσε κάπου και έμενε πολύ πίσω από τον παίκτη, έκανε respawn off-camera και έτρεχε προς εσένα.
Στο Suikoden αν προχωρούσες ευθεία στο map σου επιτίθονταν λιγότεροι εχθροί (επειδή το game θεωρεί ότι έχεις στόχο να πας κατευθείαν κάπου), ενώ αν προχωρούσες σε zigzag σου επιτίθονταν περισσότεροι (για χάρη του grinding). Αυτό, απ’ό,τι φαίνεται, είναι γνωστό τρικ σε τέτοια παιχνίδια!
Στο Titanfall 2 είναι πιο εύκολο να πετύχεις γρήγορους εχθρούς από μακριά (με projectiles), επειδή όσο αυτά απομακρύνονται μεγαλώνει το range που πιάνουν.
Στο Resident Evil 4, αν έκανες respawn στο ίδιο σημείο πολλές φορές, οι εχθροί ξεκινούσαν να λιγοστεύουν ώστε να περάσεις το level πιο εύκολα (ομοίως με το Silent Hill: Shattered Memories παραπάνω).
Στο Half-Life 1, αν είχες να αντιμετωπίσεις πάνω από 2 εχθρούς, μόνο οι 2 σου επιτίθονταν ταυτόχρονα. Οι υπόλοιποι απλά έτρεχαν από εδώ κι από εκεί και πετούσαν απειλές.
Στο thread στο Twitter υπάρχουν πολλά παραπάνω μικρά και μεγάλα μυστικά των αγαπημένων μας games οπότε, αν βαριέσαι, σίγουρα αξίζει να ρίξεις μια ματιά! Παρ’όλα αυτά, όμως, μπορώ να πω ότι παραπάνω μάζεψα (κατά τη δική μου άποψη) τα πιο «τρανταχτά» διαμάντια!
Fun fact: Μπορείς να αναγνωρίσεις το easter egg που κρύβει η πρώτη φωτογραφία στο άρθρο;