Το νέο Uncharted έρχεται και φαίνεται συναρπαστικό. Χάρη σε ένα ενδιαφέρον, αποκλειστικό άρθρο που δημοσιεύει το περιοδικό Game Informer (τεύχος Φεβρουαρίου) και σύμφωνα με αντίστοιχο post που έγινε στο NeoGaff, μαθαίνουμε πολλές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το Uncharted 4: A Thief’s End, μια από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες που περιμένουμε όλοι με αγωνία.
To παιχνίδι διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά από τα γεγονότα του Uncharted 3: ο Drake ζει ευτυχισμένος μαζί με την Elena, αλλά ο Sam (που ο Drake θεωρούσε νεκρό), εμφανίζεται από το πουθενά. Η ζωή του Sam εξαρτάται από τον Drake και από ένα μυστηριώδες αντικείμενο του Henry Avery που πρέπει να εντοπιστεί. Ο Drake αναγκάζεται λοιπόν να βοηθήσει τον αδελφό του και αρχίζει πάλι το κυνήγι θησαυρών. Τα δύο αδέλφια ξεκινούν για την Libertalia, μια μυθική αποικία πειρατών στην Μαδαγκασκάρη, αλλά το παιχνίδι δεν θα διαδραματίζεται ολόκληρο στο νησί (υπάρχουν σκηνές σε χιονισμένα τοπία, αλλά και σε αστικά κέντρα). Πέρα από τους αδελφούς, υπάρχουν δύο αντίπαλοι κυνηγοί θησαυρών, οι Rafe και Nadine: o Rafe έχει πολύ διαφορετική ηθική από τον Drake ενώ η Nadine έχει μια ιδιωτική στρατιωτική εταιρεία στην γειτονική περιοχή της Νότιας Αφρικής. Γενικότερα, οι «κακοί» της ιστορίας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο σενάριο. Το δίδυμο Sam/Drake επίσης βοηθάει στην εξέλιξη, αφού η δυναμική των αδελφών είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα: ο Sam (πέντε χρόνια μεγαλύτερος) ζηλεύει τον μικρό αδελφό και τον θεωρεί ότι είναι καλύτερος σε όλα. Έτσι αντιδρά προκλητικά και βλέπει ανταγωνισμό στα πάντα.
Εκτός από την ιστορία του Uncharted 4, υπάρχουν και κάποιες πρώτες πληροφορίες για τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Υπάρχουν περισσότερα εργαλεία στην διάθεσή μας (σχοινί και ορειβατικό μπατόν) που θα εμπλέκονται σε «γρίφους». Υπάρχει πολύ optional περιεχόμενο, αλλά και διαφορετικά μονοπάτια: κάθε μονοπάτι έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και επιπτώσεις, ενώ δεν υπάρχει κάποιος «σωστός δρόμος» προς τον στόχο, με καλύτερες ανταμοιβές. Πάντως τα διάφορα artifacts είναι πιθανό να περιέχουν οδηγίες και συμβουλές που οδηγούν σε ακόμα περισσότερα collectibles. H AI βασίζεται σε ένα αναβαθμισμένο σύστημα, ενώ υπάρχει υποστήριξη για multiplayer. Τα cutscenes διαδραματίζονται σε real-time (δεν παγώνει η εξέλιξη του υπόλοιπου κόσμου) ενώ τα μεγάλα δωμάτια-γρίφοι του Uncharted 3 θεωρούνται σημαντικό στοιχείο και θα τα ξαναδούμε, αλλά θα υπάρχουν κάποια εργαλεία που θα βοηθούν τον παίκτη, τόσο στην επίλυση γρίφων όσο και στη γρήγορη μετακίνηση στον χάρτη.
Ο χαρακτήρας του Drake έχει δουλευτεί πάρα πολύ και οι developers θέλουν πραγματικά να εξερευνήσουν τις ικανότητες ενός τόσο ικανού εξερευνητή: ενδεικτικά, υπάρχουν πάνω από 60 animations για τον Drake μόνο για τα σημεία που απλά σηκώνει ένα αντικείμενο! Ακόμα και το βάρος που έχει πάνω του ο χαρακτήρας, επηρεάζει το animation. Ακόμα και όταν ο Drake επιτεθεί σε έναν αντίπαλο, δεν θα εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά του με μαγικό τρόπο, αλλά το animation του θα περιλαμβάνει ξεχωριστές κινήσεις για επιθέσεις από κάθε πιθανή κατεύθυνση και απόσταση. Η έμφαση στον Drake ξεφεύγει κι από τον τεχνικό τομέα, αφού ο developer προσπαθεί να ψυχολογήσει τον χαρακτήρα: ποιο είναι το κόστος της ζωής του τυχοδιώκτη; Υπάρχουν παραλληλισμοί, για παράδειγμα, με τον εθισμό: ο Drake είναι εθισμένος στο κυνήγι θησαυρών, κάτι που επηρεάζει την ψυχοσύνθεσή του. Δεν υπάρχουν πάντως, ενδείξεις για το αν θα είναι η τελευταία περιπέτεια του Nathan Drake (το «Thief’s End» στον τίτλο, ίσως είναι παραπλανητικό). Σίγουρα μας άνοιξε η όρεξη με αυτές τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Μείνετε συντονισμένοι στο επίσημο site του παιχνιδιού.