Το θέμα της ισορροπίας είναι ζωτικής σημασίας στα περισσότερα games και συχνά αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για τους developers, οι οποίοι ξοδεύουν άπειρες ώρες και καταβάλλουν τρελή προσπάθεια για να καταστήσουν τίτλο που αναπτύσσουν «ισορροπημένο». Αυτό συνέβαινε πάντα και αποτελεί το Α και το Ω σε ένα game, ειδικότερα μάλιστα όταν έχει να κάνει με ένα game που διαθέτει multiplayer προσανατολισμό όπως είναι το For Honor, τότε σίγουρα οι developers ρίχνουν απίστευτη δουλειά. Ως γνωστόν, το action game της Ubisoft έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται και σε ορισμένα online tournament events, όπως για παράδειγμα είναι το τουρνουά Major League Gaming.
Πρόσφατα, μία (μάλλον σπάνια για τα χρονικά) απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του MLG ήρθε για να μας θυμίσει το πόσο σημαντικό είναι το θέμα του balancing. Συγκεκριμένα, οι διοργανωτές αποφάσισαν να απαγορεύσουν την χρήση της Peacekeeper hero class από το τουρνουά, καθώς έκριναν ότι είναι «overpowered» σε σύγκριση με τις υπόλοιπες κλάσεις. Πολλοί ήταν οι gamers που παραπονέθηκαν στην MLG, καθώς η Peacekeeper class εμφανίζεται σχεδόν άτρωτη, με αποτέλεσμα η ισορροπία ενός online gaming session να πηγαίνει… περίπατο! Πέτρα του σκανδάλου αποτελεί η light attack της Peacekeeper που ωθεί τους gamers στην ατελείωτη “spam” χρήση της με τα… γνωστά αποτελέσματα! Η MLG λοιπόν που έπρεπε να διαχειριστεί την δυσαρέσκεια των gamers, ήταν λογικό και αναμενόμενο να προχωρήσει στην προσωρινή απαγόρευση της συγκεκριμένης κλάσης από όλα τα online τουρνουά της (μέχρι η Ubisoft να βρει μία λύση μέσω κάποιου update) για να καταστήσει το For Honor πιο δίκαιο αλλά και να γλιτώσει από την… γκρίνια!