Είναι γνωστό ότι στη βιομηχανία του gaming σχεδόν ελάχιστα πράγματα είναι… τσάμπα. Εάν τώρα ποτέ είχατε αναρωτηθεί για το πόσο μπορεί να κοστίζουν τα free give-aways που προσφέρει η Epic, μέσω του Games Store (ναι μην σας φαίνεται περίεργο η Epic τα «σκάει» και χοντρά μάλιστα) για τα δωρεάν games της Πέμπτης, τώρα έφτασε η στιγμή να το μάθουμε! Στο πλαίσιο της ακροαματικής διαδικασίας που προηγείται του δικαστηρίου ανάμεσα στην Apple και στην Epic για τη γνωστή διαμάχη για την εκμετάλλευση του Fortnite από το store της Apple, η εταιρεία του Tim Sweeney παρουσίασε στοιχεία που αφορούν στο πόσο τις κόστισαν τα free games που έδωσε από τον Δεκέμβριο του 2018 μέχρι και τον Σεπτέμβριο 2019.
Συγκεκριμένα, η Epic κατέβαλλε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 11.6 εκατομμυρίων δολαρίων για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα μιας σειράς free τίτλων! Η σχετική λίστα που διέρρευσε πριν από την κανονική εκκίνηση της δικαστικής διαμάχης (η οποία είμαστε βέβαιοι ότι θα εξελιχθεί σε ένα σήριαλ με πολλά επεισόδια), μας δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε ότι δεν υπάρχει καμιά καλή διάθεση από τους developers στο να διανέμουν free τα παιχνίδια του και ότι πολύ απλά όλα έχουν το κόστος τους. To πρώτο game που εγκαινίασε τα free games του Epic Games Store ήταν το Subnautica με τα δικαιώματα χρήσης του ως free τίτλος για το διάστημα της μίας εβδομάδας να ανέρχονται στα 4.6 εκατομμύρια δολάρια! Και μπορεί για το Subnautica να έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη η Epic, ωστόσο αποτέλεσε μια στρατηγική που μάλλον απέδωσε, καθώς τράβηξε το ενδιαφέρον 800.000 και πλέον νέων συνδρομητών στο store της Epic.
Άλλοι γνωστοί τίτλοι για τους οποίους η Epic χρειάστηκε να δώσει το κάτι παραπάνω ήταν το Super Meat Boy, το Rime, το For Honor της Ubisoft και το World of Goo, ενώ ανάμεσα στα games που κατέχουν την πρώτη θέση στη σχετική λίστα είναι το Mutant Year Zero (τα δικαιώματα του στοίχισαν 1 εκατομμύριο δολάρια), αλλά και η σειρά Batman Arkham για την οποία η Epic πλήρωσε σε δικαιώματα 1.5 εκατ. Δολάρια. Μάλιστα, σημειώστε ότι από τη σχετική λίστα απουσιάζει το Grand Theft Auto της Rockstar, αλλά και το Total War: Troy, το οποίο δόθηκε ως free exclusive από την πρώτη μέρα του release του. Τελικά, για να προσελκύσεις κόσμο και να μεγαλώσεις το κοινό της πλατφόρμας που έχεις στήσει, αυτό που ισχύει είναι ότι θα πρέπει να βάλεις το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη.