Ξημερώματα Πέμπτης. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Ωραίο το παρτάκι της Ubisoft χθες βράδυ, δεν λέω, αλλά με βλέπω αύριο, hangoverίστα μέχρι αηδίας, να κοιμάμαι στις μισές παρουσιάσεις –εκτός κι αν στείλω τον Τίμο και εγώ αράξω στα booths παίζοντας (καλή ιδέα, θα την επεξεργαστώ αργότερα). Μ’ αυτά και μ’ εκείνα, η πρώτη ημέρα της φετινής gamescom είναι πλέον παρελθόν! Στις περίπου 12 ώρες (συν 3 ακόμα για τα παρτάκια της Ubi και του Infinite Crisis) που περάσαμε εγώ και ο Τίμος στο Messe της Κολωνίας, είδαμε… πράματα και θάματα!
Γιαααα να πέσει το φλας μπακ…
…και η κόλαση παίρνει φωτιά!
Το ξεκίνημά μας στη gamescom 2013 λοιπόν ήταν αρκετά δυνατό αφού είδαμε και παίξαμε PES 2014 και Assassin’s Creed IV: Black Flag. Δεν θα ήθελες να στα ξεπετάξουμε όμως στα γρήγορα, έτσι; Θα διαβάσεις γι’ αυτά αναλυτικά οσονούπω. Το πρώτο πράγμα για το οποίο θα σου μιλήσω είναι η συνέντευξη Τύπου της Blizzard και το expansion του Diablo III που ανακοινώθηκε εκεί. Στο Reaper of Souls, λοιπόν, ο κακός της υπόθεσης είναι ο Malthael, πρώην Αρχάγγελος της Σοφίας και νυν Άγγελος του Θανάτου. Από πλευράς gameplay προστίθεται μία νέα κλάση, ο Crusader (άκου αυτό και φαντάσου τον Paladin –του WoW), νέα περιβάλλοντα, quests, τέρατα και αντικείμενα. Περισσότερα γι’ αυτό θα μάθουμε τον Οκτώβριο στη BlizzCon. Όσο για το PvP; Ακόμα έρχεται…
It’s –a- me, Mario!
Η μέρα μας μετά τη Blizzard είχε Sony. Πολλή Sony! Είδαμε όλα τα next-gen «διαμαντάκια» της εταιρείας, βλέπεις, αλλά και πάλι, θα προτιμήσω να σου μιλήσω γι’ αυτά σε ξεχωριστό κειμενάκι. Είναι όλα τους ένα κι ένα, δεν λέει να τα αδικήσω. Ως εκ τούτου, σειρά παίρνει το booth της Nintendo στο οποίο και ξεναγηθήκαμε. Τόσο στη business area, όσο και στον κύριο χώρο της έκθεσης, η Ninty έχει στήσει… παιδικές χαρές όπου ο καθένας μπορεί να αράξει και να παίξει τα παιχνίδια που έχει φέρει η εταιρεία στη gamescom. Προσωπικά ασχολήθηκα με το Donkey Kong Country: Tropical Freeze, το Mario Kart 8 και το Super Mario 3D World. Το πρώτο είναι ένα τυπικό platformer σαν όλα τα προηγούμενα στη σειρά. Το δεύτερο είναι το Mario Kart που κάθε κονσόλα της Nintendo οφείλει να έχει. Το τρίτο, που είναι και το καλύτερο όλων, πρέπει να ‘ναι από τους καλύτερους τίτλους Mario που έχουν βγει evah! Απίστευτα βαθύ gameplay, πληθώρα πιστών, δυνατό και προσεγμένο multiplayer και γενικώς, μετά το ZombiU, ένας δεύτερος λόγος για να επενδύσει κανείς στο σύστημα της Nintendo.
Αγάπησα ένα ζόμπι
Όταν μπούκαρα στον χώρο της Deep Silver, περίμενα ότι έστω και φευγαλέα, όλο και κάπου θα πετύχαινα κάποια αναφορά στο Dead Island 3. Μάταια όμως. Το μόνο παιχνίδι της σειράς που βρισκόταν στη gamescom (παρά τα όσα ακούγονταν) ήταν το Dead Island: Epidemic, ένα MOBA game βασισμένο στον κόσμο της σειράς και παράλληλα, το διασκεδαστικότερο που έχω παίξει στην κατηγορία αυτή. Το σκεπτικό του δεν χρειάζεται επεξήγηση θαρρώ αφού κάθε ομάδα (εμείς παίξαμε χωρισμένοι σε τρεις ομάδες των τεσσάρων παικτών) προσπαθεί να μαζέψει προμήθειες, να πάρει βάσεις και βέβαια να σφάξει τους αντιπάλους της. Ευχάριστη προσθήκη τα bosses για την εξόντωση των οποίων όλοι οι παίκτες, ανεξαρτήτως ομάδας, πρέπει να συνεργαστούν. Οι χαρακτήρες που ήταν διαθέσιμοι στη build του παιχνιδιού εδώ ήταν μόλις έξι (τρεις βασικά αλλά στην ανθρώπινη και τη μολυσμένη εκδοχή τους) αλλά λογικά με το λανσάρισμα (που οι άνθρωποι της Deep Silver δεν έχουν ιδέα πότε θα γίνει) λογικά θα ‘ναι περισσότεροι.
ΑΛΛΑ! Καθώς δεν μπορούσα να αφήσω το θέμα του Dead Island 3 να περάσει έτσι, συναντήθηκα αργότερα με τον Γκουίντο Έικμεϊερ, creative director στη Deep Silver και τη σειρά Dead Island ο οποίος φρόντισε να μου λύσει κάθε απορία –ας είναι καλά ο άνθρωπος! Το Dead Island 3, που λες, αναπτύσσεται –και μάλιστα από την εποχή που κυκλοφόρησε το Dead Island: Riptide. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά είναι σε καλό δρόμο. Η εταιρεία μαζεύει πολύτιμο feedback σε ό,τι αφορά το multiplayer του από το Dead Island: Epidemic ενώ δουλεύει σε κάποιες πραγματικά «φρέσκιες» ιδέες –ε, δεν μπορώ να σου πω και τα πάντα! Σε ερώτησή μου για το αν τα Walking Dead (σειρά και παιχνίδι) επηρέασαν τη Deep Silver στο Dead Island 3, ο Γκουίντο μου είπε με νόημα ότι η σειρά δεν πρόκειται να βαδίσει σε τόσο «σοβαρά» μονοπάτια, αν και στο επόμενο επεισόδιο, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην πλοκή. Σαν να μυρίζει κάτι καλό…
Αγάπησα και δεύτερο ζόμπι
Οι επαφές μου με τα ζόμπι δεν περιορίστηκαν μόνο στο Dead Island: Epidemic φυσικά αφού στα καπάκια, μπήκα για παρουσίαση του Dead Rising 3, του αποκλειστικού για το Xbox One ζομποπαίχνιδου της Capcom. Κατ’ αρχάς, το παιχνίδι έχει ακόμα δρόμο μπροστά του αφού η έκδοση που είδαμε υπέφερε από χαμηλό frame rate και… lag σε ορισμένες περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα όμως, ο τίτλος εκμεταλλεύεται πλήρως τη δύναμη του Xbox One και αυτό φαίνεται από τον αριθμό των ζόμπι που υπάρχουν ανά πάσα στιγμή στην οθόνη –μιλάμε για μιλιούνια. Εννοείται πως οτιδήποτε υπάρχει στο παιχνίδι χρησιμεύει ως όπλο ενώ εντυπωσιακές είναι και οι σκηνές που εμπλέκεται αυτοκίνητο. Οι συνδυασμοί αντικειμένων για τη δημιουργία όπλων είναι εξαιρετικά ευφάνταστοι (και πάλι συνδυάζονται τα πάντα μεταξύ τους) ενώ το κλου της παρουσίασης ήταν όταν ο παραγωγός του Dead Rising 3, Τζέισον Λέι, πήρε στα χέρια του ένα Windows tablet και χρησιμοποιώντας το ως τηλέφωνο, άρχισε να αναλαμβάνει αποστολές –yeap, θα υπάρχουν αποκλειστικές αποστολές για όσους εκμεταλλευτούν το SmartGlass με κάποιο tablet ή smartphone. Α, και δεν θες να αρχίσω να σου μιλάω για τα άπειρα Easter eggs και αναφορές σε παιχνίδια της Capcom.
Ρωμαίο, Ρωμαίο…
Από τη στιγμή που ήμασταν στη Microsoft δεν θα μπορούσαμε να μη ρίξουμε μια ματιά και στο Ryse: Son of Rome, μία άλλη, μεγάλη αποκλειστικότητα του Xbox One, το οποίο ήταν εξίσου εντυπωσιακό όπως και στην E3. Οι μάχες του είναι το κάτι άλλο, μοναδικά κινηματογραφικές και με πάμπολλα set pieces. Τα γραφικά ναι, είναι όσο απιστευτικά φαίνονται ενώ και το gameplay δείχνει να ‘χει προοπτικές. Οι άνθρωποι της Crytek μας μίλησαν για το multiplayer mode του τίτλου, ονόματι Gladiator. Εκεί, ο παίκτης θα βγαίνει σε μια αρένα αλά Κολοσσαίο (το οποίο συμπεριλαμβάνεται κανονικά) όπου και θα αντιμετωπίζει άλλους μονομάχους σε co-op και versus καταστάσεις. Οι μάχες θυμίζουν χορευτικά ενώ στο φινάλε τους οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να εκτελούν τους αντιπάλους –θυμήσου τα fatalities στα Mortal Kombat.
–What comes before ‘part b’? –Paaaaaartaaay!
Αργά το απόγευμα κάναμε και μια περατζάδα από τη Razer. Yeap, ακόμα ένα κείμενο για το οποίο θα πρέπει να κάνεις υπομονή –δεν μπορείς να φανταστείς πόσα πολλά είδαμε. Η μέρα έκλεισε, όπως σου ‘πα και στην αρχή με άφθονο παρτάρισμα! Πρώτα για το λανσάρισμα του Infinite Crisis, μετά στης Ubisoft και στο ενδιάμεσο στο booth του Firefall για μια… γκεστ εμφάνιση. Φωτογραφίες μπορείς να δεις παρακάτω –ειδικά στην παρτάρα της Ubisoft μιλάμε ότι έγινε πα-νι-κός! Μια πενηνταριά άτομα on stage, σεκιουριτάδες να χορεύουν, ασασίνοι να χοροπηδάνε, μιλάμε για τρελοκομείο! Ας είναι καλά το Just Dance 2014 (με το οποίο, φίλε, θα πάθεις την πλάκα της ζωής σου) και ο DJ που είχε αναλάβει να μας «φτιάξει». Στην Κολωνία όμως έχει ήδη ξημερώσει και η δεύτερη μέρα της gamescom είναι προ των πυλών. Σε κλείνω. Πάω για πρωινό και μετά στον αγώνα για το μεροκάματο. Stay tuned, έρχεται πράμα ;)
Μου ‘χε λείψει ρε γαμώτο η φάση της έκθεσης…
1 Σχόλιο
Αυτή η έκθεση είναι μια από τις καλύτερες! Περιμένουμε κι άλλο ρεπορτάζ από την Κολωνία! Μπορώ να πω ότι είστε σε προνομιούχο θέση!