Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει στην Ubisoft το άκομψο λανσάρισμα του Assassin’s Creed: Unity. Αν και δεν έχουμε ολοκληρώσει ακόμα το δικό μας review, οι πρώτες εντυπώσεις κάνουν λόγο για ένα παιχνίδι τεχνικά εντυπωσιακό και υποσχόμενο, αλλά με σωρεία προβλημάτων στον προγραμματισμό. Εκτός από το κακό optimization στα PC που «γονατίζει» ακόμα και κτηνώδη μηχανήματα, η μηχανή του Unity έχει δεκάδες θέματα με clipping (τα μοντέλα του παιχνιδιού περνάνε μέσα από την αρχιτεκτονική του κόσμου), χαρακτήρες που εμφανίζονται από το πουθενά ή που κολλάνε σε έναν συνεχόμενο κύκλο animation. Υπάρχουν κι άλλα: λόγω κακής διαχείρισης της μνήμης, ένας χαρακτήρας μπορεί να μην σχεδιαστεί ολόκληρος και να αποκτήσει αργότερα τα ρούχα του (ή, το πιο φρικιαστικό, το δέρμα του), ο ήρωας που χειριζόμαστε μπορεί να πιάνεται από αόρατα πράγματα, κ.λπ. Ήδη κυκλοφορούν πολλές μαρτυρίες και στιγμιότυπα, ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα ενδιαφέρον μοντάζ…
Φαίνεται αστείο. Αλλά οι χρήστες φυσικά δεν γελάνε, γιατί έχουν πληρώσει χρήματα για έναν τίτλο με προβλήματα. Ούτε η Ubisoft γελάει, καθώς η μετοχή της είδε μια πτώση της κλάσης του 9%. Τα προβλήματα δεν είναι καθολικά, αλλά υπάρχουν- κάτι που ένας τελικός έλεγχος και το λεγόμενο «φινίρισμα», θα είχε προλάβει. Ελπίζουμε, αυτή τη στιγμή που διαβάζετε τις γραμμές, ένας μικρός στρατός από προγραμματιστές να εργάζονται υπερωρίες, ώστε με ένα καλό patch να διορθωθεί η κατάσταση, πριν να είναι αργά…