Η Gfk Hellas μας έστειλε τη λίστα με τα games που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις μέσα στο μήνα Αύγουστο. Μπορεί παραδοσιακά ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού να συνδέεται με τα μπάνια του λαού, ωστόσο στο ελληνικό Top 10 παρατηρήσαμε μία σειρά από αξιοσημείωτες μεταβολές σε σύγκριση με το μήνα Ιούλιο. Για παράδειγμα, το Pro Evolution Soccer ύστερα από πολύ καιρό δεν βρίσκεται πουθενά στη λίστα, ενώ στην τρίτη θέση μπορούμε να βρούμε το The Last of Us: Remastered, το οποίο παρόλο που κυκλοφόρησε μέσα στο καλοκαίρι είναι εμφανές ότι σχεδόν οι περισσότεροι φίλοι του PS4 έσπευσαν να το αγοράσουν. Επίσης, βλέπουμε ότι η παντοκρατορία των Grand Theft Auto V και Minecraft συνεχίζεται (καταλαμβάνουν την πρώτη και τη δεύτερη θέση αντίστοιχα), ενώ έκπληξη μας προκαλεί η ύπαρξη του Grand Theft Auto: Vice City Stories στη δέκατη θέση για το PSP, καθώς η φορητή κονσόλα της Sony δεν βρίσκεται εδώ και καιρό στην αγορά. Επίσης ένα σημείο που θα θέλαμε να σταθούμε είναι ότι 9/10 θέσεις καταλαμβάνονται από συστήματα της Sony. Ας δούμε τώρα πιο αναλυτικά τη λίστα…
1. GRAND THEFT AUTO V Sony PlayStation 3
2. MINECRAFT Sony PlayStation 3
3. THE LAST OF US REMASTERED Sony PlayStation 4
4. NBA2K14 Sony PlayStation 3
5. CALL OF DUTY: GHOSTS Sony PlayStation 4
6. FIFA 14 Sony PlayStation 3
7. GRAN TURISMO 6 Sony PlayStation 3
8. THE SIMS 3 PC
9. CALL OF DUTY: GHOSTS Sony PlayStation 3
10. GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES Sony PSP
Σχετικά με τη GfK
Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.