Η Microsoft επιβεβαιώνει με το Halo: Spartan Assault ότι ήταν ήδη προφανές με το Halo Wars, πριν από 5 χρόνια. Ότι δηλαδή δεν το έχει να φτιάχνει παιχνίδια υπό το Halo brand, αν αυτά δεν ανήκουν στην κατηγορία των FPS. Όχι ότι το Wars, ή το Spartan Assault έχουν κάτι άσχημο. Όμως είναι φανερά απλοϊκά συγκριτικά με τα mainstream Halo.
Σενάριο και τα ρέστα
Βρισκόμαστε χρονολογικά (όσον αφορά το in-game timeline) κάπου μεταξύ των Halo 3 και Halo 4, και το παιχνίδι παρουσιάζεται ως ένας εκπαιδευτικός simulator για τους πεζοναύτες της UNSC. Υποτίθεται ότι ως ένας από αυτούς, ακολουθείς τις παρελθούσες αποστολές δύο σημαντικών Spartans, σε μορφή παιχνιδιού, ώστε να προετοιμαστείς καλύτερα ως στρατιώτης.
Gameplay
Το Spartan Assault είναι ένα top-down shooter, δηλαδή βλέπεις τη δράση λες και βρίσκεσαι σε ελικόπτερο. Ξεκινάς κάθε αποστολή με ένα πιστόλι, μία αυτόματη καραμπίνα, λίγες χειροβομβίδες και μία ειδική ικανότητα, όπως αυξημένη προστασία, μεγαλύτερη ταχύτητα κίνησης, κ.ά. Αν νιώθεις badass μπορείς να ορίζεις και προκλήσεις, π.χ. να χάνεις ενέργεια ενώ πυροβολείς. Όπως στο βασικό Halo, έτσι και εδώ κάποτε τελειώνουν τα πυρομαχικά σου, αλλά μπορείς να μαζεύεις άλλα όπλα, είτε από νεκρό εχθρό ή από κάποιο φορητό οπλοστάσιο. Σε κάθε περίπτωση δεν θα ξεμείνεις ποτέ. Αν κάποιος εχθρός πλησιάσει πολύ κοντά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη melee επίθεση, ενώ αν σου μπλοκάρει το δρόμο κάποιο κανόνι, συνήθως υπάρχει κοντά άλλο ένα για εξισορρόπηση της κατάστασης. Θα οδηγήσεις όμως και οχήματα, όπως το κλασικό Warthog τζιπ και το πανίσχυρο Scorpion τανκ. Με τον αριστερό μοχλό κινείς τον χαρακτήρα σου, και με τον δεξιό τον περιστρέφεις για να στοχεύσει το όπλο του. Απλούστατα πράγματα.
Αποκτώντας πόντους σε κάθε αποστολή, μπορείς να αγοράζεις καλύτερα όπλα και περισσότερες ικανότητες. Οι πόντοι που κερδίζεις είναι μεν πολλοί, αλλά μπορείς να τους ξοδέψεις μόνο άμεσα, δηλαδή χάνονται αν κάνεις π.χ. quit. Επίσης ότι αποκτάς, παραμένει μόνο για μία αποστολή και μετά αφαιρείται, χωρίς όμως να σου επιστρέφεται το experience. Αυτά γίνονται ως προτροπή για να εκμεταλλευτείς την επιλογή αγοράς credits με πραγματικά ευρουλάκια μέσω microtransactions! Dudes… uncool.
Και από εμφάνιση;
Τα γραφικά, αν και προβάλλονται από μακρινή απόσταση, δεν είναι καθόλου άσχημα. Το περιβάλλον είναι εξαιρετικά ευκρινές, τα χρώματα ζωντανά, η κίνηση του χαρακτήρα ομαλότατη, και τα εφέ των όπλων αντάξια αυτών του FPS Halo. Γενικά κάθε στοιχείο είναι ευδιάκριτο από μακριά και συνήθως υπάρχει μεγάλη άνεση για να κινηθείς, να κρυφτείς ή απλά να ελιχθείς.
1 Σχόλιο
Εντυπωσιακό απλά.