Θα πίστευε κανείς πως μόλις μία σφαίρα βγαίνει από την κάνη ενός όπλου, αυτή χάνεται για πάντα. Ή θα πετύχει τον στόχο της, ή θα εξοστρακιστεί από κάποιον τοίχο. Όπως και να έχει, με το πάτημα του αριστερού κλικ, η σφαίρα μας αποχαιρετά και η μοίρα της δεν μας απασχολεί πολύ από εκεί και έπειτα. Το παιχνίδι θα μας δώσει ένα κιβώτιο γεμάτο από αυτές στο επόμενο checkpoint, ποιος ο λόγος να το σκεφτούμε παραπάνω; Ε λοιπόν, το Heavy Bullets κάνει τα πράγματα λίγο πιο περίεργα. Στην διάθεση μας έχουμε ένα εξάσφαιρο και έξι σφαίρες για να ολοκληρώσουμε 8 επίπεδα. Δεν υπάρχουν ammo pickups, δεν θα βρίσκετε σφαίρες διάσπαρτες στα levels και άμα θελήσετε να αγοράσετε μερικές, θα πρέπει να ξοδέψετε τα πολυπόθητα λεφτουδάκια σας σε αυτόματους πωλητές οι οποίοι μπορεί και να μην υπάρχουν κοντά σας. Αντί για αυτό όμως, μόλις πυροβοληθούν, οι ίδιες οι σφαίρες μπορούν να ξαναμαζευτούν!
Εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς τι είδους πρόκληση προκαλεί το γεγονός πως οι σφαίρες μπορούν να ανακυκλώνονται επ’ άπειρον. Η απάντηση στην απορία αυτή είναι πολύ απλή: οι σφαίρες πρέπει να βρίσκουν πάντα τον στόχο τους, αλλιώς τα αδηφάγα τερατάκια και τα turrets με την φονική ακρίβεια θα σας κάνουν με τα κρεμμυδάκια χωρίς να έχετε την δυνατότητα να προστατευτείτε. Οι περισσότεροι εχθροί θα τρέχουν κατά πάνω σας, οπότε μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την προβλέψιμη αντίδρασή τους, να κάνετε λίγο backtrack και να τους φάτε με την ησυχία σας, ενώ οι σφαίρες που βάλλατε θα βρίσκονται ικανοποιητικά κοντά σας. Όταν όμως έχετε μία ποικιλία τεράτων και ακίνητων turrets, των οποίων το ευάλωτο σημείο μπορεί να είναι κρυμμένο, τότε απαιτείται από τον παίκτη φινετσάτη ευστοχία και γρήγορα αντανακλαστικά. Δεν λέει να βαράτε στον βρόντο, στην άλλη μεριά της αίθουσας και να χάσετε όλες σας τις σφαίρες! Αφήστε που μόλις τις συλλέξετε, θα πρέπει να τις ξαναβάλετε μέσα στο όπλο μία-μία…
Όπως σε κάθε παιχνίδι που στηρίζεται στην φιλοσοφία του Rogue (βλ. μία ζωή, permadeath, αβυσσαλέα δυσκολία, πολύς πόνος, ιδρώτας και δάκρυα), έτσι και εδώ με κάθε φόνο που διαπράττουμε, μαζεύουμε λεφτά (και φυσικά, τις σφαίρες μας, σε περίπτωση που το ξεχάσατε). Θα συναντήσουμε αυτόματους πωλητές από όπου θα προμηθευτούμε νέες σφαίρες, upgrades, βόμβες και ζωή, ή έχουμε την δυνατότητα να αποταμιεύσουμε το ρευστό και ένα αντικείμενο ώστε αυτά να αξιοποιηθούν στο επόμενο playthrough μας. Το Heavy Bullets φαίνεται πως έχει (λίγους, είναι η αλήθεια) ενδοιασμούς σχετικά με τις σαδιστικές του ορέξεις και μας δίνει την δυνατότητα να γράψουμε την τελευταία μας διαθήκη σε αντάλλαγμα για ένα χρηματικό ποσό, ένα αντικείμενο που τρώει το μοναδικό slot στο inventory μας, αλλά θα μας δώσει όλα τα αντικείμενα με τα οποία μας θάψανε στην επόμενη ζωή! Έτσι, σχετικά νωρίς στο παιχνίδι, ο παίκτης ενθαρρύνεται να πειραματιστεί με τα διάφορα αντικείμενα που συναντά, με το πρόστιμο που θα πληρώσει κατά τον επικείμενο θάνατο του να είναι μικρό.
Αν έχετε γερό στομάχι, αντανακλαστικά που θα ζήλευε ο Max Payne και πολύ (μα πολύ) χρόνο στην διάθεση σας, αναζητήστε το Heavy Bullets και προσπαθήστε να φτάσετε στο όγδοο επίπεδο. Μία συμβουλή μονάχα… μην εμπιστεύεστε τα χορτάρια!