To Game of War είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής για mobile συσκευές στα πρότυπα του Clash of Clans, το οποίο είναι πολύ στα πάνω του το τελευταίο χρονικό διάστημα. Μάλιστα, τα πράγματα πηγαίνουν τόσο καλά για τους developers Machine Zone που συγκεντρώνουν κοντά στο 1 εκατομμύριο δολάρια την… ημέρα! Ήδη βέβαια θα αναρωτιέστε ποιο είναι ακριβώς το μυστικό της επιτυχίας του Game of War, που αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι βρίσκεται εγκατεστημένο σε εκατομμύρια συσκευές Android κα iOS.
Σίγουρα η μεγάλη εμπορική επιτυχία του Game of War δεν οφείλεται ούτε στο επαναστατικό gameplay, αλλά ούτε στα next-gen γραφικά του, αλλά στην παρουσία της ζουμερής τηλεπερσόνας Kate Uptown, η οποία πρωταγωνιστεί σε όλες τις τηλεοπτικές και ιντερνετικές διαφημίσεις του Game of War. Η Kate Upton που την έχουμε δει να ιππεύει ως άλλη αμαζόνα και να κάνει μπάνιο ως νέα Κλεοπάτρα είναι ο βασικός λόγος που τα κέρδη του συγκεκριμένου παιχνιδιού έχουν εκτοξευθεί στα ύψη (ειδικότερα τα κέρδη που προέρχονται από micro-transactions)! Υπολογίζεται ότι οι διαφημίσεις του mobile τίτλου της Machine Zone έχουν προβληθεί περισσότερες από 9.000 φορές, με την εταιρεία του Game of War να δαπανά περισσότερα από 80 εκατομμύρια δολάρια για αγορά διαφημιστικού χώρου. To Game of War είναι ένας ακόμη θρίαμβος του marketing, αλλά όπως και να το κάνουμε το κορίτσι έχει πλούσια τα ελέη, οπότε είναι δυνατόν να μην υποκύψεις στον πειρασμό και να μην ασχοληθείς με το συγκεκριμένο τίτλο;