Φέρε στον νου σου ένα ψώνιο γένους θηλυκού. Και άλλη μία θηλυκή ύπαρξη την οποία το προαναφερθέν ψώνιο δεν πάει μία. Τι θα γίνει αν η λεγάμενη Νο.2 πάρε μια τσάντα Fendi; Τσουπ, το ψώνιο θα τρέξει να πάρει μια ίδια. Τι θα γίνει αν η ίδια λεγάμενη πάρει και ένα συνολάκι Donna Karan; Εννοείται πως η ψωνάρα θα σηκώσει όλη τη μπουτίκ. Κι αν η φίλη μας καβατζώσει και ένα ζευγαράκι Manolo Blahnik, η καραψωνάρα θα ζητήσει απ’ τον ίδιο τον Μανόλο να της σχεδιάσει επί τόπου το δικό της.
Γιατί στα λέμε όλα αυτά; Μα για να σου εξηγήσουμε –με τρόπο και τακτ πάντα- γιατί η Microsoft αποφάσισε να ασχοληθεί με το gaming! «Ο βασικός λόγος ήταν για να σταματήσει τη Sony. Βλέπετε, η Sony και η Microsoft ποτέ δεν είχαν ακριβώς “φιλικές” σχέσεις, έτσι; Όχι επειδή δεν το ήθελε η Microsoft αλλά διότι η Sony ήταν τελείως απόμακρη. Ποτέ στη Sony δεν ήταν φίλοι με τη Microsoft, έστω κι αν εκείνη ήθελε μια τέτοια σχέση γιατί πίστευε ότι έχει να μάθει πράγματα. Από τη στιγμή που έβγαλε όμως η Sony μια κονσόλα, η Microsoft θεώρησε ότι: “Πρέπει να τους κερδίσουμε, γι’ αυτό ας κάνουμε τη δικιά μας”». Τάδε έφη Γιόακιμ Κέμπιν, πρώην επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της Microsoft μιλώντας στο IGN.
Και κάπως έτσι άρχισε η εποχή του «Xbox vs. PlayStation»…