Μια εικόνα που δημοσίευσε το iGame Responsibly ήρθε να προκαλέσει σάλο στο διαδίκτυο και την κοινότητα των gamers. Το screenshot αυτό, που λες, προερχόταν από ένα email που φερόταν να έχει σταλθεί σε επιλεγμένα μέλη-συνεργάτες του Machinima και αφορούσε μια καμπάνια προώθησης του Xbox One. Μέχρι εδώ όλα καλά κι όλα ωραία.
Έλα που όμως η καμπάνια απαιτεί από τους YouTubers να συμπεριλάβουν τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα gameplay από οποιοδήποτε παιχνίδι του Xbox One, να αναφέρουν ότι παίζουν στην κονσόλα και να taggάρουν το βίντεό τους με το #XB1M13. Για όλα αυτά (και μερικές ακόμα ανθυπολεπτομέρειες) η Microsoft προσφέρει $3 ανά χίλιες προβολές του βίντεο (ή αλλιώς «$3 CPM bonus», για να μιλάμε και τη γλώσσα των μαρκετάδων).
Όπως υπολογίζει ορθώς το Cinema Blend μάλιστα, με 35.000 προβολές (κάτι που στην ουσία αποτελεί τον μέσο όρο για έναν YouTuber σαν κι αυτούς στους οποίους απευθύνεται η καμπάνια του Machinima και της Microsoft), ο δημιουργός του βίντεο θα πάρει περί τα $105, τουτέστιν ένα καλό μεροκάματο. Με 1,25 εκατ. προβολές δε, το ποσό αγγίζει τα $3.750, αριθμός που για έναν gamer ισοδυναμεί με ένα τρίκαλο μηνιάτικο ενώ για τη Microsoft είναι peanuts.
Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: πώς κρίνεται αυτή η κίνηση από πλευράς Microsoft; Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έσπευσαν να θέσουν θέμα ηθικής με άλλους να αντιπαραθέτουν το γεγονός ότι μιλάμε απλά για 30 δευτερόλεπτα gameplay που στην τελική δεν υποχρεώνουν κάποιον να πει ψέματα.
Τι λες κι εσύ;