Το Super Bowl θεωρείται ως ένα εκ των πιο σημαντικών αθλητικών events της Αμερικής, καθώς κάθε χρόνο εκατομμύρια Αμερικανοί στήνονται μπροστά από τις οθόνες τους για να παρακολουθήσουν τον μεγάλο τελικό του αμερικανικού football. Αν και στους περισσότερους από εμάς, το Super Bowl αλλά και το πρωτάθλημα NFL (National Football League) γενικότερα δεν μας λένε και πολλά πράγματα (football είναι άλλωστε για τους Ευρωπαίους άθλημα που παίζεται με τα πόδια), ωστόσο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το εν λόγω event είναι βαρύνουσας σημασίας και εκατομμύρια fans το περιμένουν πως και πως.
Μάλιστα, η τηλεθέαση του Super Bowl είναι τόσο μεγάλη που εταιρείες-κολοσσοί δεν διστάζουν να δαπανήσουν ένα σκασμό χρήματα για να μπορέσουν να προβάλλουν τα προϊόντα τους, την ώρα του διαφημιστικού διαλλείματος. Ενδεικτικό είναι ότι πολλές εταιρείες δαπανούν ακόμη και 4.5 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο διάρκειας που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ξεπερνάει τα 30 δευτερολέπτα! Όπως κάθε χρόνο βέβαια, έτσι και φέτος, στα διαφημιστικά διαλλείματα του Super Bowl εμφανίστηκαν και ορισμένα διαφημιστικά spots από τον κόσμο του gaming, μόνο που εν αντιθέσει με άλλες χρονιές τα συγκεκριμένα διαφημιστικά ήταν ελάχιστα και αφορούσαν μόνο τίτλους από τον χώρο του mobile gaming. Ωστόσο, η Kate Upton (το γνωστό μοντέλο-τούμπανο με τους τεράστιους… αερόσακους) και ο αγαπητός Liam Neeson πρωταγωνίστησαν στα διαφημιστικά του Game of War: Fire Age και Clash of Clans αντίστοιχα και θα λέγαμε ότι από πλευράς πρωτοτυπίας κατάφεραν να ξεχωρίσουν. Αν και σίγουρα μας προξενεί εντύπωση η απουσία μεγάλων νέων IPs (όπως για παράδειγμα το Evolve και το Order: 1886) που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν για λόγους προώθησης το Super Bowl event, ωστόσο η sexy Kate Upton ντυμένη ως Godess Athena νομίζουμε ότι αποζημίωσε πλήρως το φιλοθεάμων κοινό.