Στο άκουσμα του Total War: Warhammer πολλοί ήταν εκείνοι που αναρωτήθηκαν το πως θα κατάφερνε η Creative Assembly να απεικονίσει ένα fantasy setting από τη στιγμή που είχε εδώ και παραπάνω από 15 χρόνια ασχολείται με καθαρόαιμα historical-oriented settings. Παρόλα αυτά, με το που σκάσανε τα πρώτα gameplay και game engine trailers του Total War: Warhammer η αλήθεια είναι ότι πολλοί αναθεώρησαν τις αρχικές τους απόψεις, καθώς μέχρι στιγμής ότι έχουμε δει από την ενδιαφέρουσα αυτή (και ομολογουμένως διαφορετική) προσπάθεια της Creative Assembly, “πείθει” ακόμη και τους πιο δύσπιστους και απαιτητικούς.
Κρίνοντας με βάση τα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, η game engine αναμένεται να είναι όλα τα λεφτά και κάτι μάς λέει ότι θα αφήσει πολλούς fans των παιχνιδιών στρατηγικής με ανοικτό το στόμα. Η ΑΑΑ ποιότητα και τα υψηλά production values του παιχνιδιού φαίνονται ξεκάθαρα και στο πρόσφατο trailer του παιχνιδιού, το οποίο εστιάζει περισσότερο στον χάρτη του κόσμου του Warhammer και ειδικότερα στην campaign των Orcs που ηγείται ο μοχθηρός Grimgor Ironhide. Το Total War: Warhammer θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για να αποτελέσει το καλύτερο strategy για το 2016 και επειδή απέχουμε μερικούς μήνες από την κυκλοφορία του (τέλη Απριλίου), σας προτείνουμε να αράξετε και να απολαύσετε προς το παρόν το trailer…