Το Xbox One exclusive Crackdown 3, θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το νέο «γεφύρι της Άρτας» για τη βιομηχανία του gaming, καθώς όλο ακούμε για το πολυπόθητο release του και τελικά η Microsoft διαρκώς το… αναβάλλει. Το Crackdown 3 ήταν να κάνει την εμφάνιση του μέσα στο Νοέμβριο του 2017, ωστόσο η Microsoft αποφάσισε να μεταθέσει την κυκλοφορία του για το 2018.
Είναι λογικό λοιπόν οι fans να έχουν εξοργιστεί με τις συνεχείς αλλαγές στο release date, για αυτό και ο υπεύθυνος των Microsoft Studios, Shanon Loftis, έκανε μία προσπάθεια να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και (με απολογητικό ύφος) να εξηγήσει στην gaming community το τι πήγε στραβά με την περίπτωση του τρίτου Crackdown. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο κ. Loftis, η Microsoft προέβη στην ανακοίνωση του παιχνιδιού αρκετά πρόωρα και δεν μπόρεσε κανείς να συνειδητοποιήσει το πόσο πολύπλοκο είναι. Το γεγονός μάλιστα ότι το παιχνίδι διαρθρώνεται σε 3 διαφορετικά gameplay modes, τα οποία αναπτύσσονται παράλληλα από τρία διαφορετικά development studios δε χωράει αμφιβολία ότι δυσχεραίνει σε σημαντικό βαθμό την κατάσταση, καθώς ο συντονισμός μεταξύ τους είναι εξαιρετικά δύσκολος. Είναι εμφανές ότι η Microsoft καλείται να ανέβει ένα βουνό σε ότι έχει να κάνει με τα exclusives της, καθώς ήδη η Sony τα έχει πάει περίφημα στον συγκεκριμένο τομέα με δυνατές αποκλειστικότητες που κερδίζουν ευκολότερα την προσοχή των gamers.