Αρκετοί είναι οι gamers που διαφωνούν με την λογική των microtransactions στον κόσμο του gaming (και κάπου οι εταιρείες το παρακάνουν και φτάνουν στα όρια της υπερβολής), ωστόσο για τις εταιρείες η ύπαρξη τους είναι μάλλον «αναγκαία» και αυτό γιατί πολύ απλά γεμίζουν με… «ζεστά λεφτάκια» τα ταμεία τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Activision Blizzard, η οποία όπως έγινε γνωστό στη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το 4ο οικονομικό τρίμηνο του 2017, σχεδόν κάτι παραπάνω από τα μισά έσοδα της προήλθαν μέσω της διαδικασίας των in-game αγορών, ξεπερνώντας ουσιαστικά και τις κανονικές πωλήσεις των τίτλων της.
Ενδεικτικό είναι ότι για το ανωτέρω χρονικό διάστημα τα έσοδα της Activision Blizzard ανήλθαν στα 7.16 δισεκατομμύρια δολάρια για το οικονομικό έτος του 2017, με τα 4 δις εξ’ αυτών να προέρχονται από την ύπαρξη των microtransactions! H Activision Blizzard έχει υπό την ομπρέλα της την King, η οποία δημιουργεί το Candy Crush (οπότε φαντάζεστε τι πανικός γίνεται με τις in-game αγορές) και από τα 4 δις, τα μισά προέρχονται από το συγκεκριμένο game. Στη λίστα των microtransaction favorites περιλαμβάνονται τα Call of Duty: WW2, Overwatch και Destiny 2, τα οποία περιλαμβάνουν διαφορετικούς τρόπους in-game αγορών. Από τα παραπάνω οι haters των microtransaction μπορούν εύκολα να αντιληφθούν ότι πολύ δύσκολα θα ξεφύγουν από την ύπαρξη των in-game αγορών…