H Gfk Hellas μόλις μας έστειλε το Top-10 των ελληνικών πωλήσεων για το μήνα Ιούνιο και κοιτάζοντας τη λίστα οι εκπλήξεις είναι αρκετές! Εάν ο Μάιος ανήκε δικαιωματικά στο The Witcher 3: Wild Hunt, τον Ιούνιο είχαμε αρκετές ανακατατάξεις, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκεται ένας παλιός γνώριμος, με το Minecraft (PS3 version) να είναι αυτό που πάτησε στην κορυφή. Το Minecraft PlayStation 3 Edition κατάφερε να ρίξει στην τρίτη θέση το Witcher 3, ενώ ανάμεσα τους πλασαρίστηκε το Grand Theft Auto V. Επίσης, 5 από τις 10 θέσεις του Top-10 βλέπουμε ότι τις καταλαμβάνουν αθλητικοί τίτλοι (NBA 2K15, FIFA 15 και Pro Evo 2015), γεγονός που φανερώνει ότι οι Έλληνες gamers αγαπούν τα sports games. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν το πλασάρισμα του Batman: Arkham Knight, δεδομένου ότι κυκλοφόρησε σχεδόν στα τέλη του μήνα και παρόλα αυτά κατάφερε να μπει στο Top-10. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι όλοι οι τίτλοι της σχετικής λίστας είναι για PlayStation 3 και PlayStation 4, γεγονός που αποτυπώνει την τεράστια απήχηση που έχουν στην ελληνική αγορά οι κονσόλες της Sony. Ας δούμε όμως αναλυτικά τη λίστα με τα 10 games που ξεχώρισαν για το μήνα Ιούνιο…
1. MINECRAFT PS3 EDITION – Sony PlayStation 3
2. GRAND THEFT AUTO V – Sony PlayStation 3
3. THE WITCHER 3: WILD HUNT – Sony PlayStation 4
4. FIFA 15 – Sony PlayStation 3
5. PRO EVOLUTION SOCCER 2015 ESSENTIALS – Sony PlayStation 3
6. NBA 2K15 – Sony PlayStation 3
7. BATMAN: ARKHAM KNIGHT – Sony PlayStation 4
8. GRAND THEFT AUTO V – Sony PlayStation 4
9 .PRO EVOLUTION SOCCER 2015 – Sony PlayStation 3
10. PRO EVOLUTION SOCCER 2015 – Sony Playstation 4
Όσο για τη GfK Hellas, το έργο, τον χαρακτήρα, τον ρόλο και τη μεθοδολογία της, θα αρκεστούμε σε μια παράθεση από το δελτίο τύπου: «H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους, ώστε τα συνολικά αποτελέσματα να αναφέρονται στο σύνολο της αγοράς.»