Η MMD (Philips) και η AOC (ανήκουν στον κορυφαίο όμιλο οθονών TPV) αποτελούν δύο εταιρείες κατασκευής monitors που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς εδώ και καιρό έχουν καθιερωθεί στις συνειδήσεις τόσο των casual χρηστών που αναζητούν μια σειρά από οθόνες που θα εκτοξεύσουν την παραγωγικότητα τους στα ύψη, αλλά και των gamers που ως γνωστόν στοχεύουν σε maximum επιδόσεις. Αξιοπιστία, υψηλή ποιότητα κατασκευής και high-tech features αποτελεί το τρίπτυχο που έχει καταστήσει τα monitors της MMD και της AOC κορυφαία στις κατηγορίες τους. Και είμαστε σε θέση πλέον να μιλάμε για «κορυφή», καθώς οι δύο εταιρείες βρίσκονται στην κορυφή της ελληνικής αγοράς οθονών Η/Υ για το 2018. Αναμφίβολα, αυτό το εξαιρετικά σημαντικό milestone σε συνδυασμό με το κλείσιμο 10 ετών παρουσίας στην Ευρωπαϊκή αγορά αποτέλεσε μια πολύ καλή αιτία για να το γιορτάσουν οι άνθρωποι της MMD / AOC με ένα εκπληκτικό event που έλαβε χώρα στο Fuga Restaurant Bar του Μεγάρου Μουσικής. Εμείς παρευρεθήκαμε στο event και είχαμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μάθουμε για την πορεία των δύο εταιρειών, αλλά και να πάρουμε μία πρώτη καλή γεύση από τα «next big thing» products που θα δούμε στην ελληνική αγορά στους επόμενους μήνες.
Μια ξεχωριστή πρωτιά!
Στο πλαίσιο του event, o Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management Europe, ο Michel Wals, International Sales Director MMD, η Ξένια Μπαϊρακτάρη, Marketing Communications Manager Philips – Europe και ο Αλέξανδρος Τσονάτος, Sales Manager Greece/Cyprus, παρουσίασαν τα στοιχεία που πιστοποιούν τη διαρκώς ανοδική πορεία των εταιριών MMD και AOC, και τις φέρνουν πλέον στην πρώτη θέση των πωλήσεων οθονών Η/Υ στην Ανατολική Ευρώπη και στην τρίτη θέση σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ειδικότερα στην ελληνική αγορά, Philips και AOC αποτελούν σήμερα τα κορυφαία brands στις πωλήσεις οθονών, έχοντας πουλήσει από το 2009 έως το τέλος του 2018 σε Ελλάδα και Κύπρο συνολικά 400.000 οθόνες. Η επίδοση αυτή αντιστοιχεί στο 30% του μεριδίου της ελληνικής αγοράς και σηματοδοτεί μία εντυπωσιακή ανάπτυξη από το 2009, όταν η MMD ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά με τις οθόνες Philips κατέχοντας μερίδιο μόλις 2%. Ισχυρή ώθηση σε αυτή την πορεία έδωσε η έναρξη της επίσημης διάθεσης των οθονών AOC στην Ελλάδα από το 2013.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Stefan Sommer, «Η έμφαση στην καινοτομία και η πελατοκεντρική στρατηγική είναι τα ισχυρά “όπλα” μας, που εδραίωσαν την ηγετική θέση της MMD και της AOC στην ευρωπαϊκή αγορά οθονών μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είμαστε περήφανοι που οι οθόνες Philips και AOC κατέχουν την 1η θέση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη με περίπου 21,5% μερίδιο αγοράς, και την 3η θέση σε ολόκληρη την Ευρώπη με μερίδιο που φτάνει το 13,9%. Και είμαστε ενθουσιασμένοι που η ανοδική τάση των τελευταίων ετών και η κατάκτηση της πρώτης θέσης των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο για τις οθόνες Philips και AOC προμηνύει μια εντυπωσιακή συνέχεια, όπως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία για το α’ τρίμηνο του έτους, τα οποία μας δίνουν μερίδιο 20%, μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά την ίδια περίοδο. Παραμένουμε πιστοί στο στόχο μας ‘’faster, sharper, bigger’’ και δεσμευόμαστε για τη δημιουργία ολοένα και πιο καινοτόμων λύσεων για οικιακούς και επαγγελματίες χρήστες!»
Φυσικά για να επιτευχθούν τα προαναφερθέντα εξαιρετικά αποτελέσματα, η MMD Philips και η AOC υιοθέτησαν και συνδύασαν στα προϊόντα τους μια σειρά από τεχνολογικά trends που κατατάσσουν τις λύσεις τους στις κορυφαίες επιλογές. Εστιάζοντας στις υψηλότερες αναλύσεις (5K UHD, 4K UHD, QHD), στις εξαιρετικές γωνίες θέασης και στο HDR, αλλά και στα υψηλά refresh rates (144Hz) είναι εμφανές ότι τεχνολογική εξέλιξη και MMD / AOC συμπορεύονται! Δεν είναι όμως μόνο τα παραπάνω high-tech features που καθιστούν τις προτάσεις των δύο εταιρειών άκρως ελκυστικές στο κοινό, καθώς επιπλέον δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο curved design, με τα απίστευτα λεπτά bezels, αλλά και σε μία σειρά από green features, τα οποία χαρίζουν μεγαλύτερη οικονομία και βοηθούν στην προστασία του περιβάλλοντος. Περιγράφοντας μάλιστα περισσότερο αυτή την ιδιαίτερη σχέση που έχει αναπτύξει η Philips με το περιβάλλον και την εξοικονόμηση χρημάτων, όπως χαρακτηριστικά τόνισε στην παρουσίαση του, ο κύριος Stefan Sommer, το packaging όλων των προϊόντων αποτελείται από 100% ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ το 85% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται αποτελεί προϊόν ανακύκλωσης. Παράλληλα, οι energy saving λειτουργίες των monitor της Philips (όπως είναι οι τεχνολογίες PowerSensor και LightSensor που φιλοξενούνται σε πολλές από τις οθόνες της γνωστής εταιρείας) συνεισφέρουν σε εξοικονόμηση ενέργειας που αγγίζει το 80%, ενώ το εξελιγμένο backlight design δίνει άλλη διάσταση στην έννοια του super low power monitor. Και οι ευχάριστες εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ, καθώς ο κύριος Sommer τόνισε το πόσο σημαντικό είναι το USB-C docking concept που χρησιμοποιούν μαζί με την pop-up Window Hello webcam, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει τη σημασία των big-screen monitors, όπου στην αγορά έχει αρχίσει να φαίνεται η τάση για μεγαλύτερα σε μέγεθος displays (με aspect ratio στα 32:9), τα οποία όπως αντιλαμβάνεστε βοηθούν καλύτερα στο multi-tasking.
Όσον αφορά την AOC, ο Stefan Sommer αποκάλυψε ότι στόχος είναι να παραμείνουν τα προϊόντα της AOC πρώτα στις προτιμήσεις των gamers. Έχοντας δύο διαφορετικές σειρές gaming monitors (την mainstream και την Agon που απευθύνεται στους πιο «ψαγμένους»), η AOC επιχειρεί να πιάσει τα «θέλω» όλων των gamers, από τον πιο casual και τον hardcore, μέχρι τον φανατικό λάτρη των eSports και του competitive gaming. Όπως μας ενημέρωσε, ο κύριος Sommer στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τα δέκα χρόνια της MMD / AOC, ότι μέσα στο 2019 θα δούμε από την AOC πολλά 4Κ gaming monitors, με όλα τα νέα προϊόντα να ακολουθούν το slogan: ««Faster, sharper & bigger», προσφέροντας σε όλους τους gamers κορυφαία specs που δύσκολα μπορούν να κοντράρουν τα αντίστοιχα gaming monitors του ανταγωνισμού.
The next big thing(s)
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ένα παλιό γνωμικό, καμιά φορά είναι εύκολο να φτάσεις στην κορυφή, αλλά πιο δύσκολο να διατηρηθείς σε αυτή και για αυτό. Για αυτό το λόγο, η MMD / AOC έχει ήδη ετοιμάσει ένα εξαιρετικά ισχυρό line-up οθονών που είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά ή πρόκειται να κυκλοφορήσουν μέσα στους επόμενους μήνες. Η MMD παρουσίασε μοντέλα-ναυαρχίδες, ιδανικά για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας στο γραφείο και στο σπίτι, ενώ η AOC εντυπωσίασε με τις εξαιρετικά γρήγορες, υψηλού σχεδιασμού gaming οθόνες της.
Στο πλαίσιο του event είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά την εντυπωσιακή 49αρά Philips 32:9 SuperWide κυρτή LCD οθόνη 499P9H Brilliance με εντυπωσιακά γραφικά σε έναν πολυτελές μεγάλο format, το οποίο ισοδυναμεί με δύο οθόνες πλήρους μεγέθους. Το «παρών» έδωσε φυσικά και αντίστοιχη 32” οθόνη Philips 329P9H, εξοπλισμένη με ένα πλήρες φάσμα χαρακτηριστικών υψηλής απόδοσης, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών. Επιπλέον, από τη συλλογή δε θα μπορούσε να λείπει η πιο πρόσφατη προσθήκη στην μεγάλη οικογένεια των οθονών Philips, το 22” LCD μοντέλο 222B9T με SmoothTouch, με τεχνολογία αφής 10 σημείων, stylus, προστασία IP54 απέναντι στη σκόνη και το νερό, μία σειρά από θύρες και μία εύκαμπτη βάση για εύκολη φορητότητα.
Εκτός από τα μοντέλα που προορίζονται για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας των σύγχρονων επαγγελματιών, τόσο η Philips όσο και η AOC έχουν φροντίσει για τη δημιουργία gaming μοντέλων υψηλής απόδοσης που ικανοποιούν ακόμα και τον πιο απαιτητικό gamer. Έτσι, στο επετειακό event των εταιρειών οι εκπρόσωποι του Τύπου και tech bloggers ήρθαν πρώτοι σε επαφή με την 32” Philips Momentum για console gaming με οθόνη 4K UHD, Ambiglow, DisplayHDR 600, Αdaptive-Sync και χαμηλή καθυστέρηση εισόδου, καθώς και με τις πιο δυναμικές gaming οθόνες της AOC από την εξειδικευμένη σειρά AGON. Σε ειδικά gaming stations, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις επιδόσεις τους στις οθόνες της AOC AG273QCG και AG353UCG, δύο μοντέλα ιδανικά για competitive gaming με εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό ανανέωσης και χρόνο απόκρισης.
Τέλος, εξέχουσα θέση κατείχαν οι δύο νέες AOC οθόνες εκλεπτυσμένου σχεδιασμού από το Studio F. A. Porsche, η βραβευμένη U32U1 με Red Dot Design Award, μία 31,5″ (80 εκ) premium επαγγελματική οθόνη με 4K ανάλυση και VESA DisplayHDR600, και η Q27T1, μία 27″ (68,6 εκ.) QHD οθόνη.
Ιn the next 10 years… and beyond!
Η πορεία της MMD / AOC σαφώς και δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί το αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και μιας σειράς μελετημένων κινήσεων και προσεκτικού σχεδιασμού. Η καινοτομία, το δυναμικό design, η υψηλή απόδοση, τα environmental-friendly χαρακτηριστικά και φυσικά οι προσιτές τιμές και η μοναδική τεχνική υποστήριξη, καθιστούν τα monitors της Philips και της AOC σοβαρές «επενδύσεις» για το μέλλον κάθε χρήστη (επαγγελματία, casual ή gamer). Τα πρώτα 10 χρόνια μπορεί να πέρασαν, όμως η MMD / AOC έχει ήδη βάλει τις βάσεις για πολλά ακόμη χρόνια κυριαρχίας και επιτυχιών, τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά! Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε χρόνια πολλά και φυσικά περιμένουμε να γνωρίσουμε και να δοκιμάσουμε από κοντά όλα τα μοντέλα των MMD / AOC που κυκλοφορούν μέσα στο 2019.