Πολλοί gamers με το που αγόρασαν το Switch είχαν εκφράσει τον προβληματισμό τους για μία σειρά από περιστατικά τα οποία σχετίζονταν με την όχι σωστή «επικοινωνία» του αριστερού Joy-Con. Συγκεκριμένα, η Nintendo είχε δημοσιεύσει μία σειρά από αιτίες που μπορεί να προκαλεί το συγκεκριμένο πρόβλημα και πρόσφατα σύμφωνα με ανακοίνωση της, αυτό που προκαλούσε το de-syncing του χειριστηρίου οφείλεται σε μία “κατασκευαστική διαφοροποίηση”, η οποία εντοπίστηκε και διορθώθηκε άμεσα στη “πηγή” (σε εργοστασιακό επίπεδο), για αυτό και δεν πρόκειται να εμφανιστεί σε μελλοντικές κονσόλες.
Το θέμα βέβαια είναι τι συμβαίνει με τους gamers που έχουν ήδη «χτυπηθεί» από την ασθένεια του ελαττωματικού Joy-Con. Οι υπεύθυνοι της Ιαπωνικής εταιρείες τονίζουν ότι εάν εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα (παρόλο που η Nintendo ισχυρίζεται ότι ο αριθμός των ελαττωματικών χειριστηρίων είναι υπερβολικά μικρός), τότε η πρώτη κίνηση που θα πρέπει να κάνει ένας gamer είναι να απευθυνθεί στο customer support της Nintendo. Σε αυτή τη φάση δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο μαζικής ανάκλησης των Joy-Cons (λόγω της περιορισμένης φύσης του προβλήματος), παρόλα αυτά οι gamers που αντιμετωπίζουν πρόβλημα μπορούν να αποστείλουν το χειριστήριο τους στην Nintendo, χωρίς καμία χρέωση με την επιστροφή του επισκευασμένου Joy-Con να γίνεται μέσα σε μία εβδομάδα. Για οποιοδήποτε ζήτημα τεχνικής φύσεως προκύπτει με την κονσόλα σας Switch μπορείτε να επικοινωνείτε με την CD-Media (Nintendo Ελλάς).