Η Nintendo -πολύ σωστά- επέλεξε τις proprietary game cards ως φυσικό μέσο διανομής των παιχνιδιών για το Switch, ώστε να διατηρήσει τη φορητότητα της κονσόλας σε υψηλό επίπεδο. Αυτές όμως έχουν μέγιστη χωρητικότητα 32GB, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί περιοριστικό στο μέλλον. Προς το παρόν βέβαια είναι επαρκής αυτή η χωρητικότητα, καθώς καλύπτει ακόμα και τους μεγαλύτερους τίτλους. Αναφορικά, τόσο το Breath of the Wild όσο και το Skyrim απαιτούν περίπου 14GB το καθένα.
Οι Ιάπωνες όμως… μαγειρεύουν πριν πεινάσουν, και έτσι η Nintendo ετοιμάζει ήδη game cards χωρητικότητας 64GB. Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, αυτές δεν θα εμφανιστούν στην αγορά πριν από το 2019, κάτι που ίσως περιμένουν κάποιες εταιρείες για να προσαρμόσουν τους τίτλους τους στο Switch, χωρίς συμβιβασμούς. Βέβαια για τους τελικούς χρήστες υπάρχει πάντα η επιλογή της ψηφιακής διανομής. Θυμίζουμε ότι το Switch υποστηρίζει κάρτες μνήμης συμβατές με το πρότυπο microSDXC, που μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 2TB!