Το Star Wars: Battlefront, το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι το πιο hot topic (μαζί με το Witcher 3) στις συζητήσεις των φίλων του gaming, καθώς δικαιολογημένα (και λόγω φυσικά της Star Wars φρενίτιδας που επικρατεί) συγκεντρώνει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας. Η DICE μάλιστα με τις πρόσφατες αναφορές που κάνει για το παιχνίδι αναζωπυρώνει διαρκώς το ενδιαφέρον, διαμηνύοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι το Star Wars: Battlefront θα διαφέρει από τους συνηθισμένους μηχανισμούς και τη φιλοσοφία των περισσοτέρων σημερινών multiplayer shooters.
Έτσι λοιπόν μετά την αποκάλυψη ότι στο Star Wars:Battlefront δεν θα περιλαμβάνεται single-player campaign, ο Niklas Fegraeus, design director του παιχνιδιού έριξε μία ακόμη “βόμβα”, καθώς όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο Star Wars: Battlefront δεν θα υπάρχουν classes, ούτε squads, με τους παίκτες να μπορούν να επιλέγουν ελεύθερα τον οπλισμό τους πριν ξεκινήσει η μάχη (και να μην περιορίζονται έτσι σε class-based όπλα). Παράλληλα, ένα concept που αναπτύσσει για πρώτη φορά η DICE είναι αυτό των partners, όπου αντί οι gamers να δημιουργούν ομάδες των πέντε ατόμων σε squads, θα μπορούν να συνεργαστούν με έναν συμπολεμιστή. Αυτό σημαίνει ότι οι δύο partners θα μπορούν να ανταλλάσσουν gear και όπλα μεταξύ τους (ανεξαρτήτως level) και γενικότερα να εγκαθιδρύουν μία στενή συνεργασία στο πεδίο της μάχης. Σε γενικές γραμμές, το Star Wars: Battlefront δίνει την αίσθηση ότι θα έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα που θα διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα multiplayer shooters και αυτό είναι ένα στοιχείο που μας εξάπτει ακόμη περισσότερο την περιέργεια!