Το πιο “hot” θέμα αυτή τη στιγμή στον κόσμο της τεχνολογίας δεν είναι άλλο από την εικονική πραγματικότητα και τις δυνατότητες της. Το 2016 άλλωστε είναι η χρονιά του VR, καθώς πολλές εταιρείες θα κάνουν την προσπάθεια τους να πείσουν το καταναλωτικό κοινό με τα high-tech VR headset τους. Μπορεί το VR να είναι “trend”, ωστόσο αξίζει να προσθέσουμε ότι στον κόσμο του gaming δεν έιναι η πρώτη φορά που ερχόμαστε σε επαφή με τις εφαρμογές και τις δυνατότητες της εικονικής πραγματικότητας, καθώς πολλά χρόνια πριν και συγκεκριμένα στα 90s είχαμε την εμφάνιση των πρώτων (μάλλον) πρωτόγονων Virtual Reality συσκευών.
Αν και αρκετοί νεότεροι gamers δεν θα το γνωρίζουν, μία από τις πρώτες προσπάθειες στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας έφερε την υπογραφή της Nintnedo, με το Virtual Boy (1995), μία συσκευή που αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες ever στον κόσμο του gaming… Την ίδια αρνητική άποψη για το Virtual Boy έχει και ο ιθύνων νους του Oculus Rift, Palmer Luckey, o οποίος θεωρεί την πρώτη VR απόπειρα της Nintendo ως μία “καταστροφή” που επέδρασε αρνητικά, δημιουργώντας αρνητικά συναισθήματα και καλλιέργοντας ένα κακό όνομα για το σύνολο της VR τεχνολογίας. H υπερβολικά υψηλή τιμή του Virtual Boy σε συνδυασμό με τα ελλιπή features, το οδήγησαν σε απελπιστικά χαμηλές πωλήσεις, με τη Nintendo έξι μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του να προχωράει στην διακοπή της παραγωγής του. Επίσης, ένας από τους λόγους που το κοινό του γύρισε την πλάτη στην πρόταση της Nintendo, ήταν ότι το VR headset της Nintendo προκαλούσε πονοκεφάλους και ναυτίες στον χρήστη του, θέματα που τα πιο σύγχρονα headsets έχουν καταφέρει να λύσουν. Το μέλλον σίγουρα διαγράφεται συναρπαστικό για τον κόσμο του virtual reality και ελπίζουμε ότι τα νέα VR headsets δεν θά έχουν την “τύχη” του Virtual Boy!