Ο Peter Molyneux είναι γνωστός για δύο πράγματα: έβαλε τις βάσεις και βοήθησε πολύ την κατηγορία των god-games, έχοντας φτιάξει το θρυλικό Populous (1989), αλλά και άλλους τίτλους (όχι τόσο σημαντικούς), οπως τα Dungeon Keeper, Black & White, Fable. Είναι επίσης γνωστός ότι μιλάει με υπερβολικό ενθουσιασμό για τα projects του, ότι «φουσκώνει» μυαλά, καταστάσεις και φιλοδοξίες και ότι (τέλος πάντων, για να το πούμε ευγενικά), μερικές φορές δεν του «βγαίνουν» όλα όπως είχε υποσχεθεί. Αυτή τη φορά όμως, με το Godus, τα πράγματα έχουν παραγίνει: έχοντας μαζέψει 500.000 μέσω Kickstarter, το παιχνίδι ξεκίνησε ως μεγάλος απόγονος του Populous, αλλά η κατάσταση ξέφυγε εκτός ελέγχου. Αν και μια έκδοση για κινητά κυκλοφόρησε, η πιο περιζήτηση PC version είναι άφαντη (18 μήνες μετά από την ημερομηνία κυκλοφορίας), οι αμοιβές των υποστηρικτών ακυρώθηκαν, ενώ κάποια pledges (οι στόχοι που «ξεκλείδωσαν» λόγω της επιτυχημένης χρηματοδότησης) δεν θα υλοποιηθούν. Εν ολίγοις, ένα μεγάλο ποσοστό των υποστηρικτών, είναι πολύ εκνευρισμένοι και απογοητευμένοι. Η κριτική που γίνεται στο πρόσωπο του Molyneux είναι έντονη, o ίδιος κατακλύζεται από μηνύματα και tweets και το Godus δεν φαίνεται να πηγαίνει καλύτερα. Η απάντηση του Molyneux; «Η μόνη λύση είναι να σταματάω να μιλάω στον Τύπο». Τα σχόλια, δικά σας…
Χρήστος Κουβόπουλος
Παραδοσιακός PC gamer με πορεία στα μεγαλύτερα ελληνικά έντυπα (GamePro, Computer Games Magazine, PC Master) από το 2001. Πέρα από racing και sports, θα τον βρείτε να παίζει οποιοδήποτε genre, ακόμα και... text-based MMO.
Related Posts
Add A Comment