Obsidian Entertainment και Paradox Interactive ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι το Pillars of Eternity, ένα από τα πιο σημαντικά RPG που αναμένουμε όλοι, θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει. Η αρχική κυκλοφορία είχε σχεδιαστεί για τα τέλη του 2014, αλλά πλέον θα πρέπει να κάνουμε υπομονή για τις αρχές του 2015. Ο μέγιστος Feargus Urquhart, πρόεδρος της CEO και γενικότερα πολύ cool τύπος, εξήγησε σε ανακοίνωσή του τους λόγους.
«Από τα πρώτα βήματα κιόλας του project, είχαμε υποσχεθεί στους φίλους μας, αλλά και στους εαυτούς μας, ότι θα κυκλοφορούσαμε το παιχνίδι μόνο όταν ήμασταν απολύτως σίγουροι ότι θα μπορούσε να προσφέρει μια αψεγάδιαστη εικόνα. Είμαστε πολύ κοντά σε αυτό το σημείο, αλλά δεν το έχουμε φτάσει ακόμα. Τα σχόλια που έχουμε λάβει από τη διαδικασία δοκιμών ήταν πολύ σημαντικά για εμάς. Πλησιάζουμε την τελική ευθεία αλλά πρέπει να καθυστερήσουμε το λανσάρισμα για λιγάκι, ώστε να τιμήσουμε την υπόσχεση που κάναμε αρχικά. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την υποστήριξη, σίγουρα θα αξίζει η αναμονή».
Το Pillars of Eternity είναι από τα πιο επιτυχημένα Kickstarter projects (στα 4 εκ. δολάρια!) και είναι λογικό να το περιμένει πως και πως ο κόσμος. Παρόλα αυτά, μια καθυστέρηση για ένα τελικό φινίρισμα είναι πάντα κάτι που δεν πρέπει να μας προκαλεί αναστάτωση: καλύτερα να αργήσει λίγο παραπάνω ένα παιχνίδι, παρά να γκρινιάζουμε μετά για έλλειψη λούστρου και μικρές ατέλειες. Με το πάσο σου, λοιπόν, κύριε Urquhart!