Δεν θα κυκλοφορήσει τελικά την άνοιξη το Pillars of Eternity. Παρ’ ότι οι αρχικές εκτιμήσεις και φήμες ήθελαν τον τίτλο της Obsidian να λανσάρεται μέσα στο επόμενο τρίμηνο (ή κάπου εκεί γύρω), το στούντιο πήρε θέση επίσημα και ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο δεν είναι πιθανό.
«Όταν ξεκινήσαμε το project μας, ήταν ένα παιχνίδι με προϋπολογισμό $1 εκατ. και πέντε κλάσεις, οπότε υπολογίζαμε πως θα ήταν έτοιμο ως τον Απρίλιο. Εν τέλει συγκεντρώσαμε τέσσερις φορές αυτά τα λεφτά και πλέον μιλάμε για ένα πολύ μεγαλύτερο παιχνίδι, ωστόσο αφ’ ενός δεν έχουμε τέσσερις φορές το ανθρώπινο δυναμικό και αφ’ ετέρου είναι αδύνατον να το ολοκληρώσουμε τον Απρίλιο. Υπάρχουν πολλά περισσότερα να κάνουμε», είπε ο Τζος Σόγιερ, επικεφαλής ανάπτυξης στο Eurogamer.
Ο Σόγιερ πάντως υποστήριξε πως η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει ξεπεράσει το 50% αποφεύγοντας πάντα να οριοθετήσει πότε με το καλό το πολυαναμένο RPG και «πνευματικός διάδοχος του Planescape Torment» θα ‘ναι έτοιμο.
Το Pillars of Eternity θα κυκλοφορήσει στα PC, άγνωστο πότε –ελπίζουμε μέσα στη χρονιά.