Δε χρειάζεται να σου συστήσω το PUBG (ό,τι κι αν θες να μάθεις για το σιδηρόδρομο PlayerUnknown’s Battlegrounds, άλλωστε, μπορείς να το μάθεις εδώ). Αυτό που σίγουρα θες να μάθεις, όμως, είναι ότι τελευταία γίνεται χαμούλης γύρω από το παιχνίδι! Απ’ό,τι φαίνεται η Bluehole (που το δημιούργησε) συνεργάστηκε με μια εταιρεία που παρέχει proxy servers στην Κίνα, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εμφανιστεί μία in-game διαφήμιση στις οθόνες των Κινέζων παικτών PUBG (συγκεκριμένα στο lobby του παιχνιδιού, μιας και, αν εμφανιζόταν η διαφήμιση όσο γίνεται ο χαμούλης στο map, οι Κινέζοι της gaming κοινότητας θα έπαιρναν το Brendan Greene σηκωτό). Όπως καταλαβαίνεις, δεδομένου ότι το παιχνίδι κυκλοφορεί στην τιμή ολοκληρωμένου game ενώ είναι ακόμα σε Early Access και συναντά ακόμα πολλά προβλήματα με lag, κακό matchmaking κλπ., οι gamers της Κίνας εξαγριώθηκαν με το δίκιο τους για την εμφάνιση της διαφήμισης αυτής για VPN.
Αν κάνεις μια βόλτα από το Steam page του PUBG αυτή τη στιγμή θα δεις εκατοντάδες «Not Recommended» κριτικές από απογοητευμένους παίκτες. Κάτι που φαίνεται κοινό στις κριτικές όλων είναι ότι, εκτός της τιμής του ίδιου του παιχνιδιού, κάθε παίκτης από την Κίνα χρειάζεται να πληρώνει κάθε μήνα ένα επιπλέον ποσό για να έχει πρόσβαση σε ένα καλό proxy server που θα του επιτρέψει να παίζει PUBG δίχως προβλήματα, και αντί η Bluehole να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα με τρόπο που θα δείξει την ευγνωμοσύνη της στους τόσους παίκτες που τη στήριξαν, αποφάσισε να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία ώστε να αποσπάσει περισσότερα χρήματα από αυτούς. Για την ώρα το θέμα δεν έχει σχολιαστεί από τον ίδιο τον Brendan Greene (aka PlayerUnknown), αλλά το internet είναι γεμάτο από αρνητικά σχόλια, εξαρχής από την Κινεζική gaming κοινότητα, και ύστερα την παγκόσμια, η οποία στηρίζει τους ανατολικούς συγγενείς της και εκφράζει ανησυχία για την εμφάνιση διαφημίσεων παγκοσμίως στο PUBG!