Αρκετοί είναι οι παίκτες του Modern Warfare 2, που έχουν έρθει αντιμέτωποι με ένα ανεπιθύμητο ban και αδυνατούν να παίξουν το αγαπημένο τους παιχνίδι. Ένας από αυτούς όμως άφησε την απογοήτευσή του να τον οδηγήσει… μακριά την προηγούμενη εβδομάδα, για την ακρίβεια στο studio της Activision που βρίσκεται στο Austin του Texas.
Στόχος του αγανακτισμένου παίκτη ήταν να μιλήσει με ένα πραγματικό υπάλληλο κατά πρόσωπο, προκειμένου να λύσει το πρόβλημά του και να δει το λογαριασμό του να ξεμπλοκάρεται, αφού οι προσπάθειές του να αρθεί το ban εξ αποστάσεως είχαν πέσει στο κενό. Οι περισσότεροι, βέβαια, δεν θα έδιναν μεγάλη έκταση σε ένα τέτοιο ζήτημα και θα συνέχιζαν να παίζουν στην κονσόλα ενός φίλου ή θα έκαναν νέο λογαριασμό, χρησιμοποιώντας ένα άλλο mail. O συγκεκριμένος φίλος όμως προτίμησε να ξαναγοράσει το παιχνίδι στο Steam και προσπάθησε ακόμα μια φορά να παίξει το παιχνίδι, με αποτέλεσμα να μπλοκαριστεί εκ νέου από την εταιρεία. Μετά από 2 μέρες πήρε τη μεγάλη απόφαση να πάει αυτοπροσώπως στα γραφεία, όπου φυσικά ο άνθρωπος της ασφάλειας του είπε ότι δε μπορεί να μιλήσει με κανέναν.
Αφού ζήτησε ευγενικά από το φύλακα να πάει μέσα και να εξηγήσει το πρόβλημά του σε κάποιον υπάλληλο, ο φύλακας συμφώνησε και γύρισε με μια απάντηση που μάλλον απογοήτευσε το fan του Modern Warfare 2. «Το προσωπικό είναι λίγο και θα πρέπει να περιμένει μερικές εβδομάδες για να λυθεί το θέμα του», ήταν η απάντηση εκ των έσω.
Ο παίκτης έγινε έξαλλος, αφού είχε χαλάσει πάρα πολλά χρήματα σε ένα παιχνίδι που δε μπορεί να παίξει. Ο άνθρωπος της ασφάλειας τον συμβούλευσε να μη χάνει την ψυχραιμία του για ένα παιχνίδι, αφού τα κατά λάθος bans είναι ένα επίμαχο ζήτημα για το Modern Warfare 2 και η Activision εργάζεται για να το λύσει.