H Remedy Entertainment ανήκει στις πιο γνωστές εταιρείες ανάπτυξης, καθώς έχει βάλει τη σφραγίδα της σε μοναδικά games όπως είναι τα Max Payne, Alan Wake και το πιο πρόσφατο Quantum Break. Όλα αυτά τα χρόνια ένα στοιχείο που χαρακτήριζε τους τίτλους της είχε να κάνει με το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα games της ήταν single-player only. Πλέον όμως, τα σχέδια και η φιλοσοφία αλλάζουν και οι developers της στρέφουν το ενδιαφέρον πλέον και στο βασίλειο των… multiplayer games.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν ο Game Director Mikael Kasurinen και ο Creative Director Sam Lake στο επίσημο blog της εταιρείας, η δημιουργία single-player κόσμων αποτελούσαν πάντοτε μία προτεραιότητα για τη Remedy, ωστόσο πλέον θα ήθελαν να δοκιμάσουν τους εαυτούς τους και σε κάτι διαφορετικό, εξερευνώντας τον κόσμο του cooperative multiplayer. Για αυτό και πρόσφατα άνοιξε μία νέα θέση (αυτή του Lead Network Programmer), ο οποίος θα αναλάβει να προσαρμόσει την Northlight game engine της Remedy, έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει multiplayer content. Αυτή τη στιγμή η Remedy εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη του story για το made in Korea shooter Crossfire 2, ενώ επιπλέον υπάρχει ένα ακόμη project στα σκαριά, το οποίο ενδεχομένως να είναι το game για το οποίο χρειάζονται περισσότερη βοήθεια στο multiplayer (και για το οποίο θα ακούσουμε περισσότερα μέσα στους επόμενους μήνες).