Όλοι γνωρίζουμε ότι στο League of Legends με τους χιλιάδες gamers που συμμετέχουν ταυτόχρονα στα gaming sessions προκαλείται πραγματικός πανικός, για αυτό και δεν είναι λίγες οι φορές που οι servers του αδυνατούν να αντέξουν την πραγματικά τεράστια κίνηση. H Riot Games στην προσπάθεια της να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την αξιοπιστία του τίτλου της και την εμπειρία που προσφέρει ο δημοφιλής τίτλος της, αποφάσισε να βελτιώσει τις υποδομές του δικτύου του League of Legends.
Σύμφωνα με την δεύτερη φάση του οδικού χάρτη που έχει δημιουργήσει η Riot για το LoL, η γνωστή εταιρεία έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή το νέο της project που έχει σαν στόχο να καταπολεμήσει το πολύ υψηλό ping που εμφανίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στους servers των Η.Π.Α. και του Καναδά. Σύμφωνα με ένα post που ανέβηκε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού, αναφέρεται ότι οι ISPs επικεντρώνονται συνήθως στην προσπάθεια μεταφοράς μεγάλου όγκου δεδομένων μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η συγκεκριμένη τεχνική μπορεί να είναι καλή για buffered εφαρμογές (όπως το YouTube ή το Netflix), όμως δεν είναι ότι καλύτερο για online games που θα πρέπει να μεταφέρουν τεράστιο όγκο real-time δεδομένων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, στο ίδιο post αναφέρεται ότι το πρόβλημα με τα υψηλά pings και το lag προκύπτει από το γεγονός ότι παρατηρείται συχνά το φαινόμενο οι χρήστες να μην συνδέονται direct στους game servers, κάτι που αναμένεται πλέον να διορθωθεί.
Η νέα τεχνική που ξεκίνησε να εφαρμόζει η Riot αναμένεται να εξαλείψει τα προβλήματα lag και το υψηλό ping για πάντα, καθιστώντας το League of Legends πολύ πιο responsive και εξασφαλίζοντας ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα. Η αλήθεια είναι ότι με 27 εκατομμύρια παίκτες που συνδέονται καθημερινά σε ολόκληρο κόσμο, η προσπάθεια της Riot για να κρατηθεί η απόδοση των game servers σε ανεκτά επίπεδα, αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα εξαιρετικά δύσκολο και επίπονο task, όμως η Riot έχει βάλει σαν στόχο να κάνει το LoL, lag-free. Τώρα εάν θα τα καταφέρει είναι κάτι που θα το δούμε στην πορεία…