Το Star Citizen ως γνωστόν αποτελεί ένα από τα πιο μεγαλεπήβολα και φιλόδοξα gaming projects των τελευταίων ετών. Ο πνευματικός διάδοχος του Wing Commander αποτελεί παράλληλα το πιο πετυχημένο crowdfunding game όλων των εποχών, για αυτό και όπως μπορείτε να φανταστείτε οι προσδοκίες για αυτό είναι μεγάλες. Το Star Citizen βρίσκεται under development σχεδόν τα τελευταία 5 χρόνια και πρόσφατα η εταιρεία ανάπτυξης Roberts Space Industries ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει game engine, αφήνοντας στην άκρη την CryEngine και προτιμώντας την Lumberyard της Amazon.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο (και θρύλο του gaming) Chris Roberts, η συνεργασία ανάμεσα στην Roberts Space και στην Amazon έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου έναν χρόνο, με τη νέα engine να βοηθάει σε μεγάλο βαθμό στην καλύτερη επίτευξη των στόχων του development. Αυτό που τόνισε ο Roberts είναι ότι η μετάβαση από την CryEngine στην Lumberyard δεν θα είναι δύσκολη, καθώς η δεύτερη βασίζεται στην μηχανή της Crytek, ενώ επιπλέον ανέφερε ότι τα πρόσφατα προβλήματα που σχετίζονται με την λειτουργία της Crytek σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επηρεάσουν την ανάπτυξη του Star Citizen. Για να δούμε εάν τελικά αυτή η αλλαγή θα καθυστερήσει κι άλλο το development του Star Citizen ή εάν τελικά θα επισπεύσει τις διαδικασίες…