Μία από τις πληγές του gaming σήμερα είναι τα microtransactions, δηλαδή η δυνατότητα αγοράς δευτερεύοντος περιεχομένου (όπλα, πανοπλίες, κτλ.) με πραγματικά και όχι in-game χρήματα. Θεωρητικά δεν είναι τόσο άσχημο, όμως οι περισσότεροι developers το χρησιμοποιούν ως «cheat» για να κάνουν την πρόοδο στα παιχνίδια τόσο αργή, ώστε να αναγκάζεται ο παίκτης να «επενδύει» αν θέλει να παίξει κανονικά. Λίγο-πολύ το έχουμε αποδεχτεί στα mobile games, όπου η τιμολόγηση είναι χαμηλή ή δωρεάν, όμως στα desktop games, τα οποία αγοράζουμε προς 50€ το λιγότερο, είναι μία κατάσταση πολύ «δύσπεπτη».
Έτσι είχε γίνει και με το νέο Star Wars Battlefront 2, όπου οι παίκτες αγόραζαν loot crates με random εξοπλισμό. Μετά από παράπονα χρηστών ότι με αυτό τον τρόπο κάποιοι απολάμβαναν άνισα πλεονεκτήματα στο multiplayer, η EA αποφάσισε να διακόψει το σύστημα των microtransactions στο παιχνίδι. Μάλιστα φαίνεται πως σε αυτό το θέμα ίσως να ευθύνονται περισσότερο οι μέτοχοι παρά οι ίδιες οι εταιρείες, καθώς μετά από την αφαίρεση, η μετοχή της EA έπεσε κατά 2,5%! Σε σημείο δηλαδή που η EA αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση ότι η απουσία των microtransactions δεν θα επηρεάσει αρνητικά την πορεία του παιχνιδιού. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία δήλωσε ότι τα microtransactions θα επιστρέψουν στο μέλλον, πιθανόν σε κάποια μορφή που να μην έχει αντίκτυπο στην ακεραιότητα του multiplayer.