Όταν ανακοινώθηκε το Super Mario Run όλοι περίμεναν ένα “φαινόμενο” ανάλογο του Pokemon Go και πράγματι η αλήθεια ότι τις πρώτες μέρες που έγινε διαθέσιμο μέσω του App Store της Apple έμοιαζε πραγματικά ασταμάτητο, αγγίζοντας ακόμη και τα 80 εκατομμύρια downloads μέσα σε μία μόλις εβδομάδα. Ωστόσο, τα εκατομμύρια downloads δεν μεταφράζονται σε κέρδη και αυτό γιατί το pay-to-play μοντέλο που ακολουθήθηκε από τη Nintendo (κι όχι εκείνο των παραδοσιακών microtransactions) οδήγησε σε κέρδη που ήταν κατώτερα των προσδοκιών.
Σε μία πρόσφατη συνέντευξη του στο Nikkei Asian, ο πρόεδρος της Nintendo Tatsumi Kimishima όταν ρωτήθηκε σε σχετική ερώτηση για την πορεία του Super Mario Run, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τα κέρδη από το endless runner game απέτυχαν να πιάσουν τις προσδοκίες τους. Αυτό συνέβη πολύ απλά γιατί ένα μόνο περιορισμένο αρχικό κομμάτι του παιχνιδιού είναι free-to-play, ενώ για να ξεκλειδωθεί το Super Mario Run οι gamers θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό των 9.99 ευρώ για να αποκτήσουν πρόσβαση στο full game. Ενδεικτικό είναι ότι παρά τα εκατομμύρια των downloads μόλις ένα 5% αγόρασε την full version του παιχνιδιού. Η πρόσφατη κυκλοφορία του δημοφιλούς endless runner σε Android, η οποία ήρθε μαζί με ένα major update θα δίνει πρόσβαση σε περισσότερο content, χωρίς ωστόσο να μεταβάλλεται το Pay-to-Play μοντέλο, με τη Nintendo μάλιστα να τονίζει ότι δεν είναι στις άμεσες προσθέσεις της να αλλάξει κάτι. To Super Mario Run μπορεί να μην τα πήγε και τόσο καλά, ωστόσο το Fire Emblem Heroes είναι πολύ πιο πετυχημένο γεμίζοντας τα ταμεία της ιαπωνικής εταιρείας.