Πριν από περίπου 2 χρόνια μάθαμε για την ανάπτυξη ενός remake πάνω στο «all-time classic» System Shock. Οι εμπνευστές του εν λόγω project (Nightdive studios) ακολούθησαν (ως είθισται) την οδό του crowdfunding και τον Ιούνιο του 2016 κατάφερε να χρηματοδοτηθεί από το Kickstarter με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1.3 εκατομμυρίων δολαρίων. Δυστυχώς όμως από ότι φαίνεται οι 21.000 (και πλέον) backers του συγκεκριμένου project θα αργήσουν να δουν ολοκληρωμένο το System Shock remake στο άμεσο χρονικό διάστημα…
Όπως έγινε γνωστό από τους δημιουργούς του παιχνιδιού, το status του φιλόδοξου αυτού project βρίσκεται «on hold», καθώς η Nightdive Studios συνάντησε τεράστιες δυσκολίες, τόσο οικονομικής φύσεως όσο και σε θέματα που αφορούσαν το development. Αυτό που χαρακτηριστικά δήλωσε ο CEO των Nightdive Studios, Stephen Kick, είναι ότι οι φιλοδοξίες του team ξεπέρασαν αυτό που είχαν αρχικά στο μυαλό τους, καθώς από ένα remake κατέληξαν να αναπτύσσουν ένα εντελώς νέο παιχνίδι. Μάλιστα, όπως σημείωσε αυτή η «αλλαγή κατεύθυνσης» που επέλεξαν είχε ως αποτέλεσμα στο να μεταπηδήσουν από την Unity engine στην Unreal, κάτι που απαιτούσε έξτρα δουλειά και φυσικά έξτρα κόστος. Όπως πιστεύει ο Kick, όλα αυτά οδήγησαν το development team σε ένα «λάθος μονοπάτι», για αυτό και το επόμενο βήμα είναι ότι θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μία επανεκτίμηση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί. Ας ελπίσουμε ότι το “break” που θα γίνει στο development θα είναι προς το καλύτερο, γιατί 1.3 εκατομμύρια δολάρια δεν είναι και λίγα και σίγουρα πολλοί είναι εκείνοι που θα γίνουν έξαλλοι σε περίπτωση μίας ακόμη crowdfunding… φούσκας!