Είναι γνωστό ότι το Cyberpunk 2077 λόγω των μυριάδων τεχνικών προβλημάτων του απογοήτευσε τους gamers, οι οποίοι ανέμεναν έναν τίτλο που θα άφηνε ιστορία. Και μπορεί το Cyberpunk 2077 να μάγεψε κοινό και reviewers με τον απίθανο κόσμο του, ωστόσο από άποψη σταθερότητας, performance και bugs, το παιχνίδι ήταν σε… κακά χάλια (απλώς για να μην το κουράζουμε σε PS4 και Xbox One ήταν unplayable). Είναι λογικό λοιπόν για έναν τίτλο που τον περίμεναν οι gamers χρόνια να χύθηκε άπειρο… digital μελάνι, ωστόσο αυτό έγινε δυστυχώς για όλους τους λάθους λόγους.
Ο Marcin Iwinski, συνιδρυτής της CD Projekt Red, θέλησε χθες να απολογηθεί και να ζητήσει μια μεγάλη συγγνώμη για τα όσα συνόδευσαν το release του πολυαναμενόμενου τίτλου. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο video που μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω, δεν θα πρέπει οι gamers σε καμία περίπτωση να ρίχνουν το φταίξιμο στους developers, αλλά σε εκείνον τον ίδιο για την εικόνα που είχε το παιχνίδι στις last-gen κονσόλες. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά τόνισε οι developers επιχείρησαν να καταστήσουν playable έναν τίτλο στις παλαιότερες κονσόλες, όταν θα έπρεπε αρχικά μην είχε κυκλοφορήσει στα παλαιότερα συστήματα της Sony και της Microsoft. Αν και ο στόχος επιτεύχθηκε ώστε να έχει μια ικανοποιητική εικόνα στα PC (όπου η αλήθεια είναι ότι το Cyberpunk 2077 είναι πολύ πιο optimized), στις κονσόλες ήταν τελικά μια… καταστροφή.
Ο ιθύνων νους της CD Projekt Red απευθυνόμενος στους gamers ανέφερε ότι δεν είχαν βρει τα τόσα πολλά προβλήματα που «είδαν» και εντόπισαν οι gamers στις παλιές κονσόλες και παράλληλα στάθηκε στα επόμενα βήματα που θα πρέπει να γίνουν έτσι ώστε το Cyberpunk 2077 να προσφέρει αυτά που υποσχόταν στους gamers. Σε αυτή τη φάση, η πολωνική εταιρεία σχεδιάζει δύο μεγάλα major patches για το 2021, όπως επίσης DLCs και την next-gen version του παιχνιδιού για PlayStation 5 και Xbox Series X/S, η οποία θα έρθει στις νέες κονσόλες με τη μορφή free update.