Το όνομα του Τζεφ Μίντερ μπορεί στους νεότερους να μη λέει πολλά. Για την ακρίβεια μπορεί να μη λέει τίποτα. Οι παλιότεροι όμως θα έχουν σίγουρα συνδέσει άρρηκτα το όνομα του ιδρυτή της Llamasoft με επιτυχίες όπως τα Gridrunner, Tempest 2000, Space Giraffe, Hellgate και Attack of the Mutant Camels. Εν πάση περιπτώσει, αυτός ο alternative τύπος, ο Τζεφ Μίντερ μας χάρισε και το TxK, πνευματικό… εγγόνι του Tempest της Atari και ένα παιχνίδι που νομίζεις ότι έρχεται κατ’ ευθείαν από την εποχή των arcades, αποπνέοντας μια γλυκιά «80ίλα» και χαρίζοντας αγνή, αμόλυντη ψυχαγωγία, πριν τουλάχιστον εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα επιληψίας…
Σενάριο και τα ρέστα
Shoot ‘em up στο οποίο πυροβολείς κλεψύδρες που έρχονται προς το μέρος σου. Θες και σενάριο; Σοβαρά τώρα.
Gameplay
Στην ουσία κινείσαι στις εξωτερικές πλευρές γεωμετρικών σχημάτων πυροβολώντας κλεψύδρες που έρχονται προς το μέρος σου και μαζεύοντας power-ups για να αυξήσεις το σκορ σου. Διάφορα όπλα που θα βρίσκεις στην πορεία θα διευκολύνουν περαιτέρω το έργο σου ενώ ιδιαίτερα βολική είναι και η εξαπόλυση βόμβας με ένα απλό πάτημα στην οθόνη. Ανάμεσα στις διάφορες πίστες του TxK θα παίζεις σύντομα mini-games στα οποία θα πρέπει να περάσεις μέσα από δακτυλίους και όσο το δυνατόν προς το κέντρο τους προκειμένου να κερδίσεις ακόμα περισσότερους πόντους. Τρεις ζωές έχεις, τα leaderboards σε περιμένουν, όρμα!
Και από εμφάνιση;
Κάργα 80ίλα… Τριάντα χρόνια πίσω και βγάλε! Το TxK δεν έχει φοβερά και τρομερά γραφικά, ούτε σπέσιαλ εφέ, ούτε τίποτα. Μαύρο background, sci-fi επιρροές, βασικά σχήματα και concept που θυμίζει σε όλα του το Space Invaders. Οι λάτρεις του συγκεκριμένου στυλ θα νιώσουν οικεία και όχι άδικα.