Έχει περάσει σχεδόν μία δεκαετία από τότε που η Valve δημιούργησε και κυκλοφόρησε ένα game για κονσόλες, καθώς το Counter-Strike: Global Offensive ήταν ο τελευταίος τίτλος της που έκανε την εμφάνιση του στο PlayStation 3 και στο Xbox 360. Έκτοτε δεν έχουμε δει την κορυφαία εταιρεία να ασχολείται με τον χώρο των κονσολών και σίγουρα δεν θα είναι λίγοι οι gamers που θα αναρωτιούνται γιατί συμβαίνει αυτό. Ο ιθύνων νους της Valve, Gabe Newell, αποφάσισε να μας διαφωτίσει για τους λόγους που η εταιρεία του φαίνεται να αποφεύγει το console game development όπως ο… διάολος το λιβάνι…
Συγκεκριμένα, ο Newell απάντησε “πλαγίως” φέρνοντας το παράδειγμα της ανάπτυξης του original Steam App για iOS συσκευές και τις δυσκολίες που συνάντησε το team της Valve. Όπως τόνισε ο εμπνευστής του Steam, παρόλο που ήταν έτοιμοι να κυκλοφορήσουν το πρώτο update της εφαρμογής από την πρώτη μέρα κιόλας, ωστόσο δεν τους επιτρεπόταν από την ίδια την Apple, με αποτέλεσμα αυτή η διαδικασία να κρατήσει για περίπου… 6 μήνες. Για τον ίδιο αυτό ήταν κάτι το απαράδεκτο, καθώς στόχος της Valve είναι να κάνει τη ζωή ευκολότερη τόσο στους developers όσο και στους gamers. O Newell συνέχισε λέγοντας ότι δεν είναι τόσο στο DNA της Valve η ανάπτυξη σε “κλειστά” περιβάλλοντα (όπως για παράδειγμα συμβαίνει με τα τον χώρο της κονσόλας), για αυτό και όταν ρωτήθηκε σχετικά για τον κόσμο του console gaming, ο ίδιος τόνισε ότι αυτή τη στιγμή η Valve επικεντρώνεται αποκλειστικά στον κόσμο του PC gaming, ο οποίος προσφέρει την maximum ελευθερία.