Στο τέλος κάθε χρονιάς, όλοι κάνουν έναν απολογισμό για τα καλύτερα παιχνίδια. Έχετε αναρωτηθεί όμως πόσα άλλα έπεσαν στα χέρια μας, τα οποία απλώς ροκάνισαν τον πολύτιμο χρόνο μας, χωρίς απολαβές; Αναφερόμαστε φυσικά στους τίτλους που σχεδιάστηκαν στην καλύτερη περίπτωση με αμέλεια – στη χειρότερη με αδιαφορία. Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα είναι παιχνίδια που δεν αξίζει καν τον κόπο να τα φορτώσετε. Το GameSpot συγκέντρωσε αυτά με τις χαμηλότερες βαθμολογίες, τα οποία σας παρουσιάζουμε κι εμείς εδώ προς αποφυγή, ή τέλος πάντων προς δοκιμή με δική σας ευθύνη! Οι περιγραφές (και οι βαθμολογίες), από την πένα των συντακτών του εν λόγω site…
7 Days to Die (3 στα 10)
Χάρη στο σύστημα auto save, το παιχνίδι κολλάει κάθε λεπτό. Οι χρόνοι φόρτωσης των saves πιάνουν πάτο, σε σημείο που περίμενα πάνω από 20 λεπτά για να γίνει ένα load. Τα ζόμπι, λόγω bug, συχνά πεθαίνουν όρθια αντί να πέφτουν κάτω, κάτι που δεν είναι καλό όταν τους πετάς άλλα 3 από τα τελευταία 5 βέλη σου, νομίζοντας ότι συνεχίζουν να έρχονται απειλητικά προς το μέρος σου.
Bombshell (2 στα 10)
Το Bombshell κάνει διάφορες αναφορές στις ίδιες του τις αποτυχίες, στη διάρκεια του παιχνιδιού. Τονίζοντας τη μονοτονία των αποστολών δεν βελτιώνει τα πράγματα πάντως, και στέλνει ένα άσχημο μήνυμα: ότι ο επαναληπτικός χαρακτήρας του Bombshell ήταν συνειδητή επιλογή.
Breached (3 στα 10)
Με δεδομένο τον κακό χειρισμό, το ρηχό μυστήριο και πόσο λίγο το νοιάζει αν το τερματίσετε, είναι εύκολο να το σημειώσουμε ως μία sci-fi περιπέτεια που μπορείτε να προσπεράσετε. Το Breached έχει τη σπίθα, η οποία όμως σβήνει πριν γίνει πυρκαγιά.
Ghostbusters (3 στα 10)
Το Ghostbusters έχει σπάνιες στιγμές που δε νιώθεις ότι είναι το απόλυτο χάσιμο χρόνου. Όπως κατά το πλείστον σέρνεται μέσα από άδειες κουραστικές πίστες, γεμάτες από ακραία επανάληψη. Ακόμα και για τους πιστούς οπαδούς των ταινιών και των 4-player co-op παιχνιδιών, το Ghostbusters απογοητεύει.
Umbrella Corps (3 στα 10)
Οι μηχανισμοί του είναι αναξιόπιστοι ή παράλογοι, και ως αποτέλεσμα είναι σχεδόν αδύνατο να το συνηθίσεις. Την πρώτη φορά που σε σκοτώνει ένας εχθρός, ενώ θα έπρεπε εκείνος να πεθάνει, μπορεί να το παραβλέψεις. Όταν συμβεί για πολλοστή φορά, θα αναρωτηθείς γιατί παίζεις καν το Umbrella Corps. Τελικά δεν υπάρχει καλή απάντηση.
The Tomorrow Children (3 στα 10)
Τα τεχνικά προβλήματα είναι το μικρότερο κακό στο Tomorrow Children. Η συλλογή πόρων είναι κουραστική, το σύστημα κατασκευής είναι επιφανειακό, η διοίκηση της πόλης είναι μπέρδεμα, η επένδυση πραγματικών χρημάτων σε microtransactions είναι ουσιαστικά αναπόφευκτη, και ο κόσμος είναι αφιλόξενος και άδειος. Εν συντομία, τα επί μέρους τμήματα δεν είναι διασκεδαστικά, ούτε το άθροισμα τους είναι κάτι καλύτερο. Δεν το απολαμβάνεις. Δεν έχει νόημα.