To WWE είναι αν μη τι άλλο ένας πολύ ιδιαίτερος κόσμος και σίγουρα διαθέτει μια πολύ ξεχωριστή και δυναμική και πολύ ενεργή fanbase που δίνει δυνατό παρόν σε οποιοδήποτε σημείο κι εάν στήνεται ένα ring με τις ομολογουμένως εναλλακτικές, brutal, αστείες και «συλλεκτικές» over the top περσόνες του (ακόμη και εκτός συνόρων Αμερικής). Η 2K Sports από την πλευρά της εδώ και χρόνια έχει συνδεθεί με τη συγκεκριμένη μορφή πάλης (που ως γνωστόν είναι περισσότερο θέαμα – show performance – παρά άθλημα), με τη σειρά WWE 2K, η οποία μπορεί ναι μεν να μην έχει αποσπάσει ποτέ βραβεία Game of the Year, ωστόσο αναμφίβολα πρόκειται για μια καλή «παρηγοριά» για τους φανατικούς φίλους του είδους. Η φετινή έκδοση έχει την ιδιαιτερότητα ότι είναι η πρώτη που αναλαμβάνει η Visual Concepts (γνωστή από τα πετυχημένα NBA 2K) εξ’ ολοκλήρου χωρίς τη συμβολή της Yuke, ενός development studio (εξ’ Ιαπωνίας) που εδώ και μια 20ετία περίπου (από την εποχή του θρυλικού Smackdown!) έχει συνδεθεί με την ανάπτυξη των εν λόγω games. Το κρίσιμο ερώτημα που τίθεται λοιπόν είναι κατά πόσο η Visual Concepts έχει καταφέρει να διατηρήσει τουλάχιστον τα υψηλά στάνταρ ποιότητας των προηγούμενων WWE games…
…Και η απάντηση είναι ότι δυστυχώς όχι μόνο δεν έχει κατορθώσει να μείνει στα ίδια, αλλά τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ότι θα περίμενε κανείς. Σίγουρα, σε αυτή τη φάση κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας τα άπειρα memes και τα διάφορα gifάκια που έχει γεμίσει το Internet και τα οποία απεικονίζουν τα αναρίθμητα glitches, bugs και τα λοιπά τεχνικά προβλήματα που χαρακτηρίζουν το παιχνίδι. Ναι, το WWE 2K20 είναι broken από άκρη σε άκρη και σχεδόν unplayable στο μεγαλύτερο κομμάτι του, φανερώνοντας όλες τις παθογένειες, μιας μισοτελειωμένης παραγωγής, η οποία κυκλοφόρησε πολύ πριν την ώρα της.
Η graphics engine που έχει χρησιμοποιηθεί θεωρείς ότι ξεπετάχτηκε από κάποιο χρονοντούλαπο της ιστορίας, με τα γραφικά να μοιάζουν ότι ξεπήδησαν (στην καλύτερη) από την εποχή του Xbox 360 και του PlayStation 3. Και ίσως όλο αυτό να έχει να κάνει με το κάκιστο optimization που εμφανίζει τους περισσότερους πρωταγωνιστές με τη μορφή άψυχων μαριονεττών και με τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά που θυμίζουν κέρινα ομοιώματα (ή μάλλον πολύ χειρότερα). Τα δε Physics αφήστε το καλύτερα γιατί θα μας κάνει να περάσουμε κι άλλο στη Σκοτεινή Πλευρά… Τα glitches και τα bugs είναι τόσο πολλά που ενίοτε προκαλούν απόγνωση και νευρικό… γέλιο, παρόλα αυτά είναι κάτι που ενδεχομένως να διορθώνεται ως ένα βαθμό με κάποιο μεγάλο patch – update (και το οποίο έκανε την εμφάνιση του πρόσφατα), αυτό ίσως που δεν διορθώνεται (και δεν παλεύεται) σε καμία περίπτωση είναι ο προβληματικός χειρισμός.
Ειδικότερα, η απόκριση θα ταράξει το νευρικό σας σύστημα, ειδικότερα την ώρα που βρίσκεστε εντός του ρινγκ, ενώ όλες οι κινήσεις σου αφήνουν την εντύπωση ότι παίζουν με… τυχαία sequences. Το ακόμη χειρότερο βέβαια είναι ότι πραγματικά απορούμε με τους developers, οι οποίοι επέλεξαν ένα τόσο δύσχρηστο, πολύπλοκο και κακοστημένο σύστημα χειρισμού, το οποίο θα προβληματίσει και θα απωθήσει ακόμη και τους πιο «υπομονετικούς» gamers. H ΑΙ από την άλλη σχεδόν δεν υφίσταται, με αποτέλεσμα να μοιάζει σε πολλές περιπτώσεις ότι προσπαθεί να ξεγελάσει τους gamers, τα δε σκηνικά όπου ένας AI-Controlled αντίπαλος μένει «παγωμένος» για 10 δευτερόλεπτα ατενίζοντας απλώς με αισιοδοξία το… μέλλον είναι το λιγότερο απογοητευτικά. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι δεν υπάρχει ροή στη μάχη ή κάποια στιγμή που να δικαιολογεί την ένταση και τον χαβαλέ για το οποίο έχει γίνει γνωστό το WWE στην υφήλιο. Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι δεν βοηθάει τον χρήστη να καταλάβει το που πατάει και που βρίσκεται, τίποτα δεν μοιάζει συγκροτημένο και ορθά δομημένο και το learning curve είναι ίσως ανυπόφορο, όπου ο gamer μοιάζει σε πολλές περιπτώσεις αβοήθητος, καθώς καλείται να επεξεργαστεί και να μάθει ένα σωρό κινήσεις που στην τελική δεν έχουν κανένα νόημα γιατί είναι μη λειτουργικές.
Βέβαια, δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο φαίνονται, καθώς το WWE 2K20 τα πηγαίνει καλά στον τομέα της ατμόσφαιρας, μεταδίδοντας το ξεχωριστό feeling των αγώνων πάλης, ενώ το μεγάλο roster που περιλαμβάνει 238 αθλητές και αθλήτριες του wrestling αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακό (με αρκετούς μύθους του παρελθόντος). Στο content δεν τα πηγαίνει κι άσχημα, καθώς το περιεχόμενο που προσφέρει σε gameplay modes είναι εξαιρετικά πλούσιο, ενώ η απόφαση των developers να δώσουν μια πιο γυναικεία χροιά στο παραδοσιακό Showcase mode (το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια αναπαράσταση των πραγματικών Matches) με την εισαγωγή των Four Horsewomen (τις αγαπημένες wrestlers Becky Lynch, Charlotte Flair, Sasha Banks και Bailey) και των κατορθωμάτων τους, αδιαμφισβήτητα αποτελεί μια διαφορετική και ενδιαφέρουσα προσθήκη στη δημοφιλή σειρά. Ωστόσο κι εδώ το objective-based gameplay δεν αφήνει και πολλά περιθώρια, καθώς είναι και αυτό με τη σειρά του κακοστημένο. Αν και καταφέρνει να μεταδώσει ορισμένες iconic στιγμές των αγώνων με την παρεμβολή cutscenes που αυξάνουν την ένταση, οι gamers θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια σειρά από tasks ειδικών κινήσεων που δυστυχώς δεν έχουν ιδέα πώς να τα εκτελέσουν (sorry που δεν είμαστε όλοι experts στο WWE).
Τα πράγματα κάπως διασώνονται από το MyCareer mode, στο οποίο μπορείτε να επιλέξετε το γένος του αθλητή σας, ελέγχοντας το story είτε της Red, είτε του Tre (όπου εδώ θα συναντήσετε μια πιο απλοποιημένη εκδοχή του objective-based gameplay που περιγράψαμε παραπάνω με ένα απλώς ανεκτό σενάριο), αλλά και από το Towers mode, το οποίο επιστρέφει δυναμικά από την περσινή έκδοση. Τέλος, ολοκληρώνοντας δεν θα μπορούσαμε να σταθούμε και στο θέμα των microtransactions (εντάξει game της 2K είναι το περιμέναμε πλέον), όπου ο μηχανισμός των loot boxes είναι το λιγότερο… awkward, καθώς ναι μεν μπορείς να ξεκλειδώσεις τα αναρίθμητα items, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πορτοφόλι σου αφού το game δεν υποστηρίζει τέτοιου είδους δυνατότητα, όμως κανείς δεν μας προεξοφλεί ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει στο μέλλον, σε μια προσπάθεια να αρμέξουν περισσότερο τους fans του WWE.
Θλιβερό, τραγικό, χάλια, ανούσιο και παράδειγμα προς αποφυγή… Δυστυχώς αυτοί είναι ορισμένοι από τους χαρακτηρισμούς που μπορούμε να αποδώσουμε στο WWE 2K20 και πραγματικά ελπίζουμε ότι τέτοιοι τίτλοι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο μέλλον για την Visual Concepts και την 2K Sports, ειδικότερα από τη στιγμή που το gaming αποτελεί ένα «ακριβό» σπορ για τους περισσότερους από εμάς. Ακόμη και οι fans δύσκολα θα μπορέσουν να το αντέξουν, πόσο μάλλον οι πιο… casual. Η 2Κ Sports βιάστηκε υπερβολικά (κι αδικαιολόγητα) με την το WWE 2K20 κυκλοφορώντας ένα game που είναι unplayble και broken και μοιάζει λες και είναι σε alpha μορφή (ούτε καν beta). Ελπίζουμε ότι όλο αυτό το αρνητικό feedback και η τραγική αυτή εικόνα θα γίνουν αιτία, έτσι ώστε το WWE 2K21 να προσφέρει πιο υψηλά στάνταρ ποιότητας και μεγαλύτερο σεβασμό στους gamers.
Ανάπτυξη: Visual Concepts Έκδοση: 2K Sports Διάθεση: CD Media
The Good
- Μεγάλο roster μαχητών . Μπόλικα ενδιαφέροντα gameplay modes
The Bad
- Το βασίλειο των άπειρων glitches / bugs . Βιαστικό release . Γραφικά 10ετίας τουλάχιστον . Ανούσιος και μη λειτουργικός χειρισμός . Α.Ι. στον κόσμο του
-
ΓΡΑΦΙΚΑ
-
ΗΧΟΣ
-
GAMEPLAY
-
ΑΝΤΟΧΗ