Οι fans του Arnie δεν γίνεται να μην έχουν αποστηθίσει τις θεϊκές ατάκες του αγαπημένου πρωταγωνιστή από το Total Recall (Ολική Επαναφορά), καθώς θεωρείται πλέον ένα από τα μεγαλύτερα cult sci-fi films όλων των εποχών. H ταινία του Paul Verhoeven που κυκλοφόρησε το 1990 σημείωσε τεράστια επιτυχία και όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, οι τότε game developers δεν θα μπορούσαν να μην γοητευθούν από τις περιπέτειες του Douglas “SCREW YOU” Quaid επιχειρώντας να μεταφέρουν τις περιπέτειες του ήρωα στα 8 και 16-bit συστήματα της εποχής.
Και παρόλο που η ιστορική Ocean κυκλοφόρησε το παιχνίδι σε αρκετά platforms, ωστόσο όλα πήγαν στραβά με την έκδοση του παιχνιδιού για τον ιστορικό ZX Spectrum, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να περάσει μέσα από 40 κύματα μέχρι να ολοκληρωθεί το development του. Συγκεκριμένα, η πρώτη ομάδα που το είχε αναλάβει δεν κατάφερε να ανταποκριθεί και έτσι παρόλο που είχε προχωρήσει το development τελικά μία άλλη ομάδα ανέλαβε να το φέρει εις πέρας, παρουσιάζοντας ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι από το αρχικό. Φυσικά τα χρόνια πέρασαν (27 χρόνια δεν τα λες και λίγα) και έτσι αυτή η πρώτη version του Total Recall για τον Spectrum χάθηκε για πάντα (ξέρετε θα έμεινε κλεισμένη κάπου για πάντα ή θα… πετάχτηκε). Παρόλα αυτά, δύο παλιοί developers (ο ένας εξ΄αυτών μάλιστα είχε δουλέψει στον τομέα των γραφικών του παιχνιδιού) έκαναν το αδιανόητο, καθώς κατάφεραν να αναστήσουν το μέχρι πρότινος χαμένη version του Total Recall. Ο Mark R. Jones (graphics artist) σε συνεργασία με τον guru του προγραμματισμού στον ZX Spectrum, Adrian Singh στην προσπάθεια τους να συλλέξουν υλικό για την δημιουργία της βιογραφίας του πρώτου έπεσαν πάνω σε ένα unplayable demo του πρώτου “scrapped” Total Recall για τον Spectrum. To συγκεκριμένο demo είχε κυκλοφορήσει ως covertape (τότε υπήρχαν κασέτες) του Micro Hobby, ενός ισπανικού περιοδικού για το gaming και αυτό που κατάφερε να κάνει ο Singh ήταν να χρησιμοποιήσει κομμάτια του προγραμματιστικού κώδικα και να δημιουργήσει μία (εν μέρει) λειτουργική version του παιχνιδιού!
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το πως κατάφεραν να φέρουν την εν λόγω Spectrum version του Total Recall ύστερα από 27 χρόνια στο εξαιρετικό video που ακολουθεί, το οποίο αποδεικνύει ότι όρεξη να υπάρχει και το game development ακόμη και… νεκρούς ανασταίνει!