Η σειρά Monster Hunter πάντα φημίζονταν για τις κινηματογραφικές, επικών διαστάσεων μάχες της και αυτό είναι άλλωστε και το μαγικό συστατικό που την έχει τοποθετήσει στο κάδρο των μακροβιότερων και πιο επιτυχημένων franchises της Capcom. Το Wilds αναπτύσσει αυτήν την θεατρικότητα σε σημείο που ακόμα και οι πιο συνηθισμένες στιγμές gameplay να μοιάζουν με σχολαστικά χορογραφημένες σκηνές μάχης. Παρά όλα όσα έχουν ήδη ειπωθεί για το τι είναι καινούργιο στο Wilds (βλ. το preview εδώ), το δυνατό του “χαρτί” βρίσκεται στους τρόπους με τους οποίους έχει εξελίξει αυτό που ήταν πάντα υπέροχο στο Monster Hunter.
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι προσθήκες του Wilds είναι αμελητέες. Αντίθετα στοχεύει, και συχνά επιτυγχάνει, να παρουσιάσει τον εαυτό του ως έναν ζωντανό, ρεαλιστικό κόσμο. Τα αποτελέσματα κυμαίνονται από καλά έως εξαιρετικά, αλλά με κόστος την μερική απλοποίηση των μηχανισμών, κίνηση που ίσως να μην δουν με καλό μάτι οι βετεράνοι της σειράς. Το σίγουρο είναι ότι το Wilds είναι το πιο προσιτό Monster Hunter που υπήρξε ποτέ.
Ο νέος χάρτης και ο πυρήνας του gameplay στο Wilds, εγκαταλείπει την παραδοσιακή κεντρική πόλη και εισάγει μια σειρά από biomes, πάντα σε απόσταση αναπνοής από τις περιοχές κυνηγιού. Αν και παρουσιάζεται σαν open-world map, στην πράξη θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι τόσο διαφορετικός από έναν τυπικό χάρτη Monster Hunter. Θα εξακολουθείτε να επιλέγετε hunts από μενού, να μεταβαίνετε μέσω quick-travel στην τοποθεσία τους και να επιστρέφετε γρήγορα στο κεντρικό hub με το πέρας της μάχης. Η δόμηση του χάρτη δεν είναι τόσο πρωτότυπη όσο διαφαίνεται αρχικά, αλλά καταφέρνει να δώσει την αίσθηση ότι αποτελεί κομμάτι ενός ζωντανού κόσμου.
Υπάρχουν άλλωστε και πολύ περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το Crimson Forest π.χ. που είναι το μεγαλύτερο biome του παιχνιδιού, διαθέτει τον δικό του κύκλο ζωής και βασίζεται σε κλιματική ποικιλομορφία. Τα ποτάμια είναι ρηχά και ξηρά κατά τη διάρκεια της αγρανάπαυσης, με κοίτες ποταμών κόκκινης απόχρωσης και επιθετικά πλάσματα που αναζητούν απελπισμένα τροφή. Κατά την εποχή της αφθονίας, μετατρέπεται σε ένα καταπράσινο περιβάλλον που σφύζει από ζωή χάρη στα νερά που ρέουν στα ποτάμια.
Με την αλλαγή του καιρού έρχονται νέες ευκαιρίες για κυνήγι, οπότε ενώ μαθαίνετε τις συνήθειες του κάθε νέου τέρατος, μαθαίνετε επίσης τα μοτίβα κάθε βιότοπου. Μοιάζουν με εντελώς διαφορετικούς χάρτες ανάλογα με το πότε τους επισκέπτεστε, κάτι που βοηθά να διατηρείται φρέσκια η εμπειρία όταν βρίσκεστε στα τελευταία κεφάλαια του παιχνιδιού. Μια τεράστια αλλαγή στο στο Wilds, είναι το Seikret. Το νέο σας όχημα είναι ένας απίστευτα χρήσιμος σύντροφος μάχης με πολλούς τρόπους που θα κάνουν το κυνήγι τεράτων πολύ πιο εύκολο. Στο Wilds, δεν χρειάζεται ποτέ να σταματήσετε να κινείστε. Ειδικά όταν τα πράγματα πάνε εξαιρετικά άσχημα στην μάχη, η επίκληση του θα σας επιτρέψει να διαφύγετε από τον άμεσο κίνδυνο και θα σας δώσει τον απαραίτητο αέρα για να πιείτε ένα mega potion ή να ακονίσετε τα όπλα σας.
Το Seikret προσφέρει επίσης επιπλέον απόθεματα σε αναλώσιμα αντικείμενα συν ακόμα ένα όπλο το οποίο μπορείτε να αλλάξετε επιτόπου όσο είστε στο κυνήγι. Πραγματικά αλλάζει τον ρυθμό της μάχης και προσθέτει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον και τους στόχους σας. Συνολικά, τα νέα στοιχεία τους Wilds δημιουργούν μια πιο φιλική εμπειρία για νέους παίκτες. Στους προηγούμενους τίτλους, τα λάθη δεν συγχωρούταν αν πηγαίνατε απροετοίμαστοι στο κυνήγι. Αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει πλέον. Ακόμα και αν μια μάχη φαίνεται ακατόρθωτη, υπάρχουν και τρεις πανίσχυροι NPC υποστηρικτικού χαρακτήρα που μπορείτε να καλέσετε για να αναλάβουν το τέρας για εσάς.
Γενικά με το Wilds η Capcom κατάβαλλε μεγάλες προσπάθειες για να αποφύγει όλα τα περίπλοκα, και συχνά μπερδεμένα mechanics για τα οποία είναι γνωστή η σειρά. Αν και αυτή η κίνηση είναι φυσικά απαραίτητη για την προσέγγιση νέου κοινού, κάποια πράγματα που θυσιάζονται ίσως “κεντρίσουν” αρνητικά το κοινό που ακολουθεί την σειρά χρόνια τώρα. Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι το campaign θα σας απασχολήσει περί τις 20-25 ώρες, διάρκεια που κρίνεται ικανοποιητική. Αν και δεν ξεφεύγει από τα τετριμμένα και ίσως κουράσει αρκετούς λόγω της επανάληψης, μην ξεχνάμε ότι αποτελεί πρόγευση για το πάντα εξαιρετικό multiplayer mode.
Το Wilds εντέλει είναι μια ουσιαστική προσθήκη που θα ενθουσιάσει νέους και παλιούς φίλους της σειράς. Το οικοσύστημα και ο δυναμικός του κόσμος δίνουν μια νέα πνοή στο “κυνήγι”, με ζώα που περιφέρονται σε αγέλες και μεταβολή στις εποχές του χρόνου. Η μάχη παραμένει το σήμα κατατεθέν του τίτλου φυσικά και παρά το μάλλον ανούσιο σεναριακά, campaign, θεωρούμε ότι συνολικά θα αφήσει ικανοποιημένους ακόμα και τους gamers που δεν θα επενδύσουν ώρες στο online κομμάτι.
Προγραμματιστής: Capcom Εκδότης: Capcom Διανομή: CD Media
To Monster Hunter: Wilds συνεχίζει επάξια την κληρονομιά των Monaster Hunter games προσθέτοντας νέα στοιχεία που εκτοξεύουν την εμπειρία του gameplay στα ύψη!
The Good
- Ρεαλιστική απεικόνιση οικοσυστήματος, με ζώα που κινούνται σε αγέλες και που έχουν ξεχωριστή θέση στην τροφική αλυσίδα.
- Καιρικά φαινόμενα και εναλλαγή εποχών που προσθέτουν έξτρα immersion.
- Απολαυστική μάχη ακόμα και για τους βετεράνους της σειράς.
- Εκτενείς μηχανισμοί crafting και leveling.
The Bad
- Η περίπλοκη μάχη ίσως αποθαρρύνει αρχικά τους νέους παίκτες.
- Το gameplay δεν διαφοροποιείται αισθητά σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους.
- Αρκετά επαναλαμβανόμενο, ιδιαίτερα από την μέση και έπειτα του campaign.
-
ΓΡΑΦΙΚΑ
-
ΗΧΟΣ
-
GAMEPLAY
-
ΑΝΤΟΧΗ